Ramsløgblomster
Fra : Lars Kongshøj

Dato : 16-05-11 13:05

Ramsløgblomsterne står i fuldt flor nu. Jeg går ud fra at disse er
spiselige og kan bruges som pynt på salater og lignende?

Mvh. Lars

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 16-05-11 13:28

Den 16/05/11 14.05, Lars Kongshøj skrev:
> Ramsløgblomsterne står i fuldt flor nu. Jeg går ud fra at disse er
> spiselige og kan bruges som pynt på salater og lignende?

Jeg glemte lige at google. Det kan man sagtens.

Har i andre forslag til spiselige blomster? Jeg synes en gang jeg fik
salvieblomster.

Mvh. Lars

Fra : Max

Dato : 16-05-11 13:38

Hej Lars

> Har i andre forslag til spiselige blomster? Jeg synes en gang jeg fik
> salvieblomster.

De kan spises alle sammen, men virkningerne er forskellige :)

http://froebutikken.dk/group.asp?group=12

Max

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-05-11 21:53

Lars Kongshøj <lars_kongshoj@hotmail.com> skrev i meddelelsen
4dd112f4$0$303$14726298@news.sunsite.dk:

> Ramsløgblomsterne står i fuldt flor nu. Jeg går ud fra at disse er
> spiselige og kan bruges som pynt på salater og lignende?

Nope. Hold dig fra dem. De er alle forurenet af bilos og hvad-ved-jeg, og
indtagelse af dem vil give dig kræft.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Cykelsmeden

Dato : 17-05-11 14:13

Den 16-05-2011 22:53, Jens Bruun skrev:
> Nope. Hold dig fra dem. De er alle forurenet af bilos og hvad-ved-jeg, og
> indtagelse af dem vil give dig kræft.

Hvordan er de blevet det med 6 km til nærmeste asfaltvej?

//finn