Dæktryksovervågning på MC
Fra : Lars Hansen

Dato : 16-05-11 05:21

Dæktryksovervågning til MC.
kan købes hos / se mere på

WWW.DAEKTRYK.DK

pris incl. moms. er 1.895.-

Fra : Henrik Jensen

Dato : 16-05-11 12:36

>Dæktryksovervågning til MC.
>kan købes hos / se mere på

>WWW.DAEKTRYK.DK

>pris incl. moms. er 1.895.-

Ja, ja, det er forstået, men det hører vel nærmere til i en markedsgruppe.
Tro sgu du får svært ved at sælge dem.

Henrik

Fra : Ulvir

Dato : 16-05-11 18:51

"Lars Hansen" <hansenlojt@gmail.com> skrev i en meddelelse
Dæktryksovervågning til MC.
kan købes hos / se mere på

WWW.DAEKTRYK.DK

pris incl. moms. er 1.895.-

Disse koster en halvtredser..
http://www.accu-pressure.com/cgi-bin/Store/index.cgi?exact_match=yes&product=Standard_Safety_Caps

Fra : frølårsraketten

Dato : 17-05-11 16:41

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev:

> Disse koster en halvtredser..
> http://www.accu-pressure.com/cgi-bin/Store/index.cgi?exact_match=yes&product=Standard_Safety_Caps

Dårlig hjemmeside! Der er ikke omskifter mellem lb.(psi) og bar. Det er
ellers mange år side USA skiftede til det metriske system - tror jeg nok (?)
Har lige chekket på Wikipedia: USA er de eneste foruden Burma og Liberia
(fint selskab!) der ikke officielt er overgået til SI - Système
International d'unités.

Har bestilt et to sæt med 36 psi/2,48 bar og 40 psi/2,76 bar til min bimmer
R1200RT, her: http://eagleday.stores.yahoo.net/vitiprin.html så jeg har
faktisk et sæt tilover, som jeg gerne sælger for en halvtredser (hvis cde
ellers dukker op).

Pas på når du bestiller. Jeg har kun fundet USA-hjemmesider, og en ville ha
næsten 50$ til forsendelsen.

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre

Fra : frølårsraketten

Dato : 17-05-11 17:00

"frølårsraketten" <pixel@debie.dk(fjern "ixel")> skrev:

> [...]
> har faktisk et sæt tilovers, som jeg gerne sælger for en halvtredser (hvis

Ved bestillingen var fragten 0$, og første mail med bekræftelse stadig 0$.
Anden mail var fragten 17$ (!) - den var nok ikke gået i DK...

Så sæt #2 sælges nu for en hund ;o(

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre

Fra : CL

Dato : 17-05-11 17:30

Den 17-05-2011 18:00, frølårsraketten skrev:

> Ved bestillingen var fragten 0$, og første mail med bekræftelse stadig 0$.
> Anden mail var fragten 17$ (!) - den var nok ikke gået i DK...

> [...]
Så har du ikke undersøgt det danske marked
http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/Bil-tilbehor/Styling/Daktryksindikator-2-stk/

Carsten Larsen

Fra : Ulvir

Dato : 17-05-11 20:49

"CL" <FFF@FFF.FF> skrev i en meddelelse

> Så har du ikke undersøgt det danske marked
> http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/Bil-tilbehor/Styling/Daktryksindikator-2-stk/

Jo jeg har, men 2.34 bar kan jeg ikke bruge til noget..

Fra : Ulvir

Dato : 17-05-11 20:46

"frølårsraketten" <pixel@debie.dk(fjern "ixel")> skrev i en meddelelse

> Ved bestillingen var fragten 0$, og første mail med bekræftelse stadig 0$.
> Anden mail var fragten 17$ (!) - den var nok ikke gået i DK...

Da jeg købte i USA til min Honda ville de også ha' en helvedes masse penge
for forsendelsen- Jeg mailede og sa' at de kunne bare putte dem i en
konvolut og sende dem ved almindelig air mail. Nul forsikring eller noget
som helst. De vejer jo ingenting. Sparede a hand full of dollars der..

Fra : frølårsraketten

Dato : 23-05-11 12:25

> [...]

> Ved bestillingen var fragten 0$, og første mail med bekræftelse stadig 0$.
> Anden mail var fragten 17$ (!) - den var nok ikke gået i DK...

De to sæt er kommet og det ene er monteret på bimmeren, og det andet sæt
sælges som sagt.

Det er et sæt med 36 psi/2,48 bar og 40 psi/2,76 bar. Send mig en mail hvis
du er interesseret.

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre

Fra : frølårsraketten

Dato : 06-06-11 14:04

> [...]

> Ved bestillingen var fragten 0$, og første mail med bekræftelse stadig 0$.
> Anden mail var fragten 17$ (!) - den var nok ikke gået i DK...

Ps: jeg står stadig ved tilbudet (og det er med forsendelse)!

36 psi/2,48 bar og 40 psi/2,76 bar

Fra : Simon

Dato : 03-06-11 14:14

> Har bestilt et to sæt med 36 psi/2,48 bar og 40 psi/2,76 bar til min bimmer
> R1200RT, her: http://eagleday.stores.yahoo.net/vitiprin.html så jeg har

Her kan ventilhætte-typen fås eet styk af gangen á 2£ til det ønskede
tryk, dvs. kr 55 for to incl. porto.
http://shop.ebay.co.uk/segap_money_saving_club/m.html?_trksid=p4340.l2562

--
Simon

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-06-11 16:13

> Her kan ventilhætte-typen fås eet styk af gangen á 2£ til det ønskede
> tryk, dvs. kr 55 for to incl. porto.
> http://shop.ebay.co.uk/segap_money_saving_club/m.html?_trksid=p4340.l2562

Jeg så lige idag at man kan købe en pakke med 2 styk i Harald Nyborg for
40 kr, dog kun i værdierne 2.0, 2.2, 2.4, 2.6 og 2.8 bar.

Fra : frølårsraketten

Dato : 06-06-11 14:25

"Simon" <s_kvinFJERNDETTEFILTERdal@yahoo.com> skrev:

> Her kan ventilhætte-typen fås eet styk af gangen á 2£ til det ønskede
> tryk, dvs. kr 55 for to incl. porto.
> http://shop.ebay.co.uk/segap_money_saving_club/m.html?_trksid=p4340.l2562

Som jeg læser det er prisen: hætte 2£ + forsendelse 2£ + NON UK orders 1£ =
5£. Det gir 10£ for to = 84 kr.

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre

Fra : Lars Hansen

Dato : 26-05-11 00:59

On 16 Maj, 13:36, "Henrik Jensen" <s...@s.dk> wrote:

> Ja, ja, det er forstået, men det hører vel nærmere til i en markedsgruppe.
> Tro sgu du får svært ved at sælge dem.
>
> Henrik

Ja den ene kan lide moren & den anden tager datteren.
www.dæktryk.dk ´s system overvåger dæktryk + temperaturen på luftet i
dækket. dvs. sikkerheden frem for … Hører jeg når nogle taler om
dette. Mange der køre motorsport er meget glad for systemet.
I dagens DK kan man vel altid finde noget der er, billiger.

Fra : Lars Hansen

Dato : 26-05-11 01:00

Fra : Lars Hansen

Dato : 26-05-11 01:01

Fra : Lars Hansen

Dato : 26-05-11 01:01

Fra : Lars Hansen

Dato : 26-05-11 01:01

Fra : Rene Joergensen

Dato : 04-06-11 09:00

Martin Sørensen <demolition@laxity.dk.invalid> wrote:

> Jeg så lige idag at man kan købe en pakke med 2 styk i Harald Nyborg for
> 40 kr, dog kun i værdierne 2.0, 2.2, 2.4, 2.6 og 2.8 bar.

Ifølge alaska.dk skulle HN forhandle deres, og være tilgængelige i
1.8, 2.0, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 og 2.8 bar.

--
-René