søge job på nettet / hvilke er bedst ?
Fra : Frank Mangenavne

Dato : 15-05-11 23:56

Jeg er ved at være træt af mit arbejde ( inden for hjemmeplejen ) hvor jeg
har været ( og er ) ansat igennem de seneste 20 år.

Må prøve noget nyt inden jeg bliver for gammel ( 54 år ) :

Hvor er det bedst at søge job, som nok ikke ligefrem skal være chefjobs ?

Der er http://www.jobindex.dk/

Nogen andre der kan anbefales ?

PS : hvis der er nogen hér i denne gruppe der tilfældigvis skulle have et
job til en mand på 54 år ( aften/nat ) i Københavns-området. Så er jeg
interesseret, bare det ikke har noget med bleskift at gøre

Fra : Jet

Dato : 21-05-11 16:15

On 16 Maj, 01:56, "Frank Mangenavne" <fran...@teardrop.dk> wrote:
> [...]
> job til en mand på 54 år ( aften/nat ) i Københavns-området. Så er jeg
> interesseret, bare det ikke har noget med bleskift at gøre

Tænker på hotel natportier, når du er fyldt 50 år så er der kun NETTO
der ansætter ældre mænd

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 23-05-11 21:12

>Tænker på hotel natportier, når du er fyldt 50 år så er der kun NETTO
>der ansætter ældre mænd

Ældre?? 54 år er ingen alder i langt de fleste erhverv.

Mvh Maria