Størrelser på Daytona støvler?
Fra : Intet Navn

Dato : 14-05-11 18:35

Halløj i gruppen!

Står lige på grænsen af at bestille mig et par Daytona støvler (model
"Trans Open GTX".)

Har dog haft lidt svært ved at få afklaret nogle enkle spørgsmål om
størrelsen, nemlig: Svarer en størrelse 45 nogenlunde til en størrelse
45 i 'civil'? Er de smalle eller brede? - Eller er de bare fuldstændigt
gennemsnitlige rent størrelsesmæssigt?

--
/Claus

Fra : Anders Majland

Dato : 15-05-11 10:35

> Står lige på grænsen af at bestille mig et par Daytona støvler (model
> "Trans Open GTX".)

Lige min model - skaftet er relativt højt i forhold til deres andre modeller
men jeg valgte dem primært fordi lynslåsene er beskyttet mod skidt af en
flap med velcro.

Jeg bruger str 46 i ecco sko og også i daytona trans open (fra januar
2008) - før da havde jet et par Travel Star i 46

Har dog prøvet en daytona model der var meget lille i størrelsen - det var
en af dem med en seperat inderstøvle med hængsler ved anklerne ( EVO Riders
GTX ). Der var sål og yderstøvle sikkert som en normal 46'er, men
inderstøvlen gjorde den så mindst et nummer mindre.

Quote "The fitting of the Trans Open GTX is the same as the Road Star or
Travel Star, but your are right, the EVO Riders GTX is much smaller. "

/A

Fra : Autzen

Dato : 15-05-11 16:26

Jeg bruger nr. 43 i alle mine sko bortset fra løbeskoene,
som er Asic Nimbus nr. 43,5 og nr. 44
Jeg har et par nye Daytone Road Star GTX størrelse 43
som passer mig fint.
Finn VFR800

Fra : TWL

Dato : 16-05-11 20:29

Den 14-05-2011 19:34, Intet Navn skrev:
> [...]
> størrelsen, nemlig: Svarer en størrelse 45 nogenlunde til en størrelse
> 45 i 'civil'? Er de smalle eller brede? - Eller er de bare fuldstændigt

Jeg bruger str 44 i alle mine sko og støvler og også i mine
Touring Star GTX

Hilsen Thomas

Fra : Intet Navn

Dato : 16-05-11 20:39

On 2011-05-14 19:34, Intet Navn wrote:

Tak for kvalificerede svar! En bestilling på et par i min 'almindelige
størrelse' er nu afleveret hos Louis, så nu er det bare at vente
utålmodigt ved postkassen...

--
/Claus