Stjålet Kawa
Fra : John

Dato : 13-05-11 10:12

Hejsa et godt råd ønskes da jeg får forskellige svar fra Skat og
Forsikringsselskab.

Motorcyklen stjålet en halv times kørsel fra den Dansk Tyske grænse, så
den er formentlig i Polen som Politiet sagde.

Afmelder jeg den skal den synes igen hvis den findes.
Betaler jeg videre kan jeg risikere at gøre det i al evighed ;-(

ps kun ansvarsforsikring.

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Per

Dato : 13-05-11 13:33

John wrote:
> [...]
>
> Afmelder jeg den skal den synes igen hvis den findes.
> Betaler jeg videre kan jeg risikere at gøre det i al evighed ;-(

Holde hesten i 14 dages tid derefter:

Afmeld den = spar penge med det samme. Du får både forsikringspenge og
vægtafgift tilbage.

Hvis den findes bliver du glad og er således ligeglad med om den skal synes
og indreg. igen

Motorcykler går stort set altid igennem syn uden probelmer.

Hvad jeg havde gjort ? - Afmeldt den efter ca. 14 dage.
Mvh. Per

Fra : John

Dato : 13-05-11 14:18

Per tastede følgende:

> Hvad jeg havde gjort ? - Afmeldt den efter ca. 14 dage.

Også min tanke. Den kommer nok aldrig igen.

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk