Hjortepølser
Fra : Lars Kongshøj

Dato : 12-05-11 15:36

Er der nogen her, der ved om/hvor (i Kbh) man kan købe sådanne?

Jeg læste at man det findes i Tyskland.

Både grillpølse og spegepølse har interesse.

Irma havde i øvrigt ved en lejlighed en god hjorterullepølse med persille.

Mvh. Lars

Fra : Krabsen

Dato : 12-05-11 15:42

Den 12-05-2011 16:36, Lars Kongshøj skrev:
> [...]
>
> Både grillpølse og spegepølse har interesse.
>
> Irma havde i øvrigt ved en lejlighed en god hjorterullepølse med persille.

Ellers kan du ringe til Rævhede og spørge om forhandlere

http://www.raevhedenaturprodukter.dk/

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 12-05-11 18:22

http://www.poulsspegepoelser.dk

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Max

Dato : 12-05-11 20:22

Hej Lars

> Både grillpølse og spegepølse har interesse.

Kommer du til sverige, så er stedet her et besøg
værd, de har bl.a. ren og elg på programmet.

http://www.skaneportensfiskovilt.se

Max