Bøs i baghjul
Fra : Tony

Dato : 11-05-11 01:31

Da jeg trillede mcen ud i dag sagde det klang klang fra baghjulet.
Inde i baghjulet lå et bøs på ca 40mm ø15mm.

Jeg har i påsken fået nyt bagdæk på, og har i den forbindelse skilt
det hele ad og renset det. Det bøs der lå i baghjulet var nu ikke
renset
Jeg lod den stå og skal se på det i eftermiddag. Det er en 3 egers
brembofælg.

Hvad kan det være?

mvh

Tony

Fra : N/A

Dato : 12-05-11 17:49

Fra : Steen Gruby

Dato : 12-05-11 17:49

On Thu, 12 May 2011 04:34:09 -0700 (PDT), Hekto <hektoblast@gmail.com>
wrote:

>Det kan være afstandsbøsningen i træksiden. Den sidder igennem kædetrækket og med en tyk nærmest konisk skive på ydersiden.

Det er bøsningen gennem chock koblingens lejer.
Uden den sejler hele skidtet

--
Steen Gruby
Ducati Paso 750