Trådløs Printer og iPhone4
Fra : Mads Hald

Dato : 08-05-11 19:46

Hej.

Har sat min printer op til trådløs konfiguration (wlan)
Men jeg fra min iPhone´s opsætning søger efter printere, så finder den ikke
nogle printere.
Er der en fremgangsmåde jeg kan benytte ?

Mvh

M.H

Fra : Henning

Dato : 08-05-11 20:26

On Sun, 8 May 2011 20:46:11 +0200, "Mads Hald" <spørg.efter@min.mail> wrote:

> [...]
>nogle printere.
>Er der en fremgangsmåde jeg kan benytte ?

Har du en AirPrint kompatibel printer?
http://www.apple.com/dk/iphone/features/airprint.html

Fra : Mads Hald

Dato : 08-05-11 21:27

Hej Henning.

En hvad for noget ? hæhæ

Nej det tror jeg ikke jeg har.
Jeg har en
Brother HL-4070CDW series
Og en
Canon Pixma IP4000R

Så det er nok derfor jeg ikke kan udskrive.

Mvh

M.H