Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder og musik
Fra : Mort1s1

Dato : 08-05-11 14:16

Jeg vil gerne lave en billedserie med underlægningsmusik - Kan bl.a.
laves i Adobe Elements, men "kun" med automatisk billedskift -
Det jeg gerne vil er, at billederne kan skiftes i eget tempo, og at
musikken kører i sløjfe, således at der er musik i lige så lang tid,
som det tager at komme gennen billederne. Hvordan gøres det?

Mort1s1

Fra : Ole Braad-Sørensen

Dato : 08-05-11 14:58

Mort1s1 <sens@ail.dk> wrote:

> [...]
>musikken kører i sløjfe, således at der er musik i lige så lang tid,
>som det tager at komme gennen billederne. Hvordan gøres det?

Prøv f eks. Studio fra www.pinnaclesus.com

eller NeroVision fra www.nero.com

Bruger selv begge med Studio som favourit.
Der kan lægges smartsound (muzak) på som kører i løkke, eller du kan lægge din
egen musik ind på et særligt spor. Nemt og elefant.

Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com
(Danmarks kedeligste hjemmeside)

Fra : Mogens

Dato : 08-05-11 21:10

Mort1s1 a écrit :
> [...]
> kører i sløjfe, således at der er musik i lige så lang tid, som det tager at
> komme gennen billederne. Hvordan gøres det?

Et godt bud. Du kan hente en gratis prøveversion.
http://www.photodex.com/products/proshow/gold

Mogens

Fra : Jan Bøgh

Dato : 09-05-11 07:40

Mogens formulerede spørgsmålet:

> Et godt bud. Du kan hente en gratis prøveversion.
> http://www.photodex.com/products/proshow/gold

JEg har producer fra Photodex, og jeg kan selvfølgeligt have overset
noget, men jeg har ikke set den ønskede funktion. Her er musik og
billeder altid knyttet sammen på en tidslinie. Umiddelbart lyder det
for mig mest som om musikken blot skal køre i en uendelighed uafhængigt
af billederne, der skal styres af brugeren. Ville det letteste ikke
blot være at fyre musakken af i en mediaplayer der blot gentager
afspilningen og så vise billederne i et andet program - uden lyd?

vh
Jan

--
Jan Bøgh
Fotos: http://album.boegh.net

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 09-05-11 12:38

On 2011-05-08 15:16:06 +0200, Mort1s1 <sens@ail.dk> said:

> [...]
> musikken kører i sløjfe, således at der er musik i lige så lang tid,
> som det tager at komme gennen billederne. Hvordan gøres det?

Soundslides kan det du efterlyser + en del mere, du kan hente en fuld
demoversion på dette link: http://www.soundslides.com
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark
www.niels-ebbesen.net - www.photo-gallery.dk