Hvor bliver MC Revyen 2011 af?
Fra : Steen

Dato : 06-05-11 14:21

Burde den ikke være på gaden nu?

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 06-05-11 14:35

Den 06-05-2011 15:20, Steen skrev:
> Burde den ikke være på gaden nu?

Jeg har haft den liggende i mindst 14 dage.
Prøv en anden kiosk.
Hvis du har bestilt hos forlaget, så kan du ikke være sikker på du får
den straks den udkommer.
Sidste år kom min ikke og jeg ringede til dem.
"Den er ikke udkommet endnu" var svaret, selv om flere af mine venner
havde fået købt et eksemplar.
Jeg ringede igen, og nu var svaret, at første oplag var udsolgt og der
ville gå yderligere en måned inden mit eksemplar ville dukke op.
Så blev abonnementet afbestilt.

Hilsen Matthias

Fra : Steen

Dato : 06-05-11 18:55

Matthias H. Matthiessen <matthiessen@dioder.dk> wrote:

> [...]
> Jeg ringede igen, og nu var svaret, at første oplag var udsolgt og der
> ville gå yderligere en måned inden mit eksemplar ville dukke op.

Er bestilt ved forlaget, som skrev jeg ville modtage det den 27/5
Deraf mit spørgsmål. Det finder jeg lidt besynderligt

Fra : Kim J

Dato : 10-05-11 05:56

Hej Steen,

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Burde den ikke være på gaden nu?

Hvad med at blive medlem af Touring Klubben? De udgiver en revy en gang i
året, som sagtens kan hamle op med MC Revyen, som plejer at være fuld af
fejl. Der ud over får du 10 - 11 gode blade årligt. Alt det for kun 190 kr.
årligt.

Hilsen
Kim J.
MC De meget Få Rå

Fra : Steen

Dato : 10-05-11 12:51

Den 10/05/11 06.55, Kim J skrev:
> [...]
> i året, som sagtens kan hamle op med MC Revyen, som plejer at være fuld
> af fejl. Der ud over får du 10 - 11 gode blade årligt. Alt det for kun

Det lyder som et bedre tilbud.
Jeg har skrevet til MC Revyen for at høre hvad pokker meningen er, men
har ikke fået svar. De var ellers hurtige nok til at hæve pengene...

Fra : Kent

Dato : 11-05-11 04:02

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Det lyder som et bedre tilbud.
> Jeg har skrevet til MC Revyen for at høre hvad pokker meningen er, men
> har ikke fået svar. De var ellers hurtige nok til at hæve pengene...

Firmaet skal vel lige have pengene ind til trykkeomkostningerne.
--
Kent