A-mål afvigelse ?
Fra : Kaj

Dato : 04-05-11 20:48

Hej.

Min campingvogn(Dethleffs Camper 510 2002) har ifølge Isabellas hjemmeside
et A-mål på 997 cm.

Jeg har tænkt at kigge efter et brugt fortelt til den.
Hvor stor en afvigelse fra A-målet kan tillades ?
Altså : hvad er det mindste og det største A-mål på et fortelt der kan
bruges ?

MVH
Kaj

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-05-11 15:12

"Kaj" <kkk@kkk.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Hvor stor en afvigelse fra A-målet kan tillades ?
> Altså : hvad er det mindste og det største A-mål på et fortelt der kan

Du skal bruge 1000 cm.

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Kaj

Dato : 08-05-11 19:21

"Per Henneberg Kristensen" skrev i meddelelsen

Du skal bruge 1000 cm.

--
Per
www.campingogbil.dk
(lidt om biler, bilclub og camping)

Tak for det.
Jeg kan se at det telt jeg har er 989 cm.
Så der er nok lidt spillerum.

MVH
Kaj

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-05-11 22:51

> [...]
> (lidt om biler, bilclub og camping)
>
> Tak for det.
> Jeg kan se at det telt jeg har er 989 cm.

Der er lidt spillerum og hvad der er fordelen er forskellig fra opstilling
til opstilling. Ikke alle campingpladser er lige plane, og så afhænger
succesprocenten af hvad der passer bedst til ens telt. Det er irriterende
når teltet ikke kan spændes ordentlig op og det er irriterende når teltet
ikke kan nå jorden :)

Fra : Kaj

Dato : 12-05-11 11:56

[...]

Ja, du har ret.
Jeg må hellere gå efter et med A mål 1000

Kaj

Fra : Bent

Dato : 17-05-11 12:12

Hej Kaj. Det telt du har er specielt fremstillet til visse Adria vogne, jeg
har et magen til i mål og det bruger jen til en vogn med samme mål som din
der er overhovedet ingen problemer med det så boehold du bare det telt og
spar dine penge.

Bent

Fra : Kaj

Dato : 17-05-11 19:41

"Bent" skrev i meddelelsen news:4dd25810$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Hej Bent.

Det passer også fint på vognen.
Men det er et Penta Gold på 3,5 m.
Jeg synes det er alt for stort, og besværligt at sætte op.
Der er ca. en million stænger
Så nu har jeg købt et nyt på 3m.
Det skal prøveopsættes på lørdag.

MVH