Erfaringer med Baehr Black-line Active?
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 28-04-11 05:09

Hej

Jeg påtænker at sætte intercom på min DL650. Nævnte sæt ser ud til
rent teknisk (forbindelser/funktioner) at kunne tilfredsstille mig.
Er det ellers et ok sæt til almindelig brug, gode/dårlige erfaringer,
eller måske vælge et helt andet sæt?

br Lars

Fra : Bo

Dato : 28-04-11 21:00

Hej

[...]

Det anlæg du omtaler kender jeg ikke, men jeg har en Verso på min cykel og
konen har et Cabo anlæg.
Generelt virker Baehr godt og talen er tydelig. Dog kan der ved bike to bike
være lidt problemer
hvis anlæggene ikke er samme type. Mit anlæg kører rigtig godt sammen med et
R 1150 RT anlæg
med samme opsætning som mit, hvorimod konens og mit ikke kører optimalt.
Jeg ville sikkert vælge noget "blåtand" anlæg idag, da du har de samme
muligheder med det...og uden ledning.
Husk på, oven i prisen kommer mike og højttalere og evt. montering. Det
koster 1400 kr pr. hjelm (incl. montering på 200 kr.)

Bo S.

Fra : Kent

Dato : 28-04-11 23:49

Bo kom med følgende:
> [...]
> Husk på, oven i prisen kommer mike og højttalere og evt. montering. Det
> koster 1400 kr pr. hjelm (incl. montering på 200 kr.)

Er det ikke et problem med batteri-tiden på længere ture?

--

Kent

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 28-04-11 23:35

On Apr 29, 12:48 am, Kent <k...@invalid.invalid> wrote:
> Er det ikke et problem med batteri-tiden på længere ture?

Jeg har idag Nolan BT i min hjælm. Det virker rigtig dårligt.
Batteritiden er ca. 4t, hvis den holder sig i live så længe. Den
slukker ofte. Forbindelsen til telefonen falder ofte ud (med både SE,
Nokia og HTC). Lyden er ubrugelig til andet end tale, og når jeg nu
har forbindelse op til ørene, så vil jeg da gerne ha lidt musik en
gang imellem Så ikke mere BT til mig.

I mellemtiden har jeg "opgraderet" mine krav så det ser ud til at
det er Verso XL der passer mig bedst.
Montering klarer jeg selv. Eneste problem er nok det mekaniske, hvodan
man fastmonterer stikkene til ledningen op til hjelmen, og PTT tasten
til min PMR radio.

Fra : Bo

Dato : 29-04-11 19:54

[...]
Her er et link til hvordan jeg har løst problemet
http://webdisk.tdconline.dk/index.php?m=c9ae77e8&a=dc18f91e&share=LNK36004dbb0898dda2f

/Bo S.

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 30-04-11 12:01