Kabinethøjttaler til cv
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-04-11 01:00

Skal indbygge radio i cv og skulle så gerne have fat i nogle små
kabinethøjttalere, som er til at holde ud at høre, men det behøver ikke at
være det ypperste hifi. Billigt - men rimeligt.
På grund af den påtænkte placering er udgangspunktet, at det er
kabinethøjttalere og størrelsen skal nok ikke være meget over 10 X 10 cm.
Forslag?

Kurt

Fra : HO

Dato : 27-04-11 05:23

"Kurt B. Andersen" skrev i meddelelsen
> [...]

Kabinethøjttalere dimensioner:
LxDxH: 11x10x11cm
http://www.abc-netshop.dk/da/produkt/kabinet-2-vejs-60-watt

Hans Olsen

Fra : Mogens Jensen

Dato : 27-04-11 09:45

og hvor skal du så ligge den sommer. Blot så jeg er advaret.
--
Mvh. Mogens Jensen
Hvad venter du paa?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-04-11 20:23

"Mogens Jensen" <mojen@live????.dk> skrev i meddelelsen
> og hvor skal du så ligge den sommer. Blot så jeg er advaret.
> --
> Mvh. Mogens Jensen
> Hvad venter du paa?
> www.webnetshop.dk
Medmindre du havde tænkt dig at opholde dig inde i min cv, så har jeg svært
ved at se problemet, idet der ikke spilles så højt, at det kan høres
udenfor.

Kurt

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-04-11 20:26

"HO" <get@get.dk> skrev i meddelelsen

> "Kurt B. Andersen" skrev i meddelelsen
>
> Kabinethøjttalere dimensioner:
> LxDxH: 11x10x11cm
> http://www.abc-netshop.dk/da/produkt/kabinet-2-vejs-60-watt
>
> Hans Olsen

Tak for linket - det kunne nok godt blive aktuelt.

Kurt