Apropos trolden
Fra : Leif

Dato : 26-04-11 21:10

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-04-11 07:08

Den 26-04-2011 22:09, Leif skrev:
> Den kan så ses her:
>
> http://www.ge.tt/#3PzhNpv
>
> http://blobs.ge.tt/3PzhNpv/DSC02393.JPG?tick=1&sig=-S_TbqMgmbDm584HHUe4Xi8Mwl79y-ob6uQ
>

> Mvh, Leif

Mon ikke du er den første der har fanget ham på film (eller CCD) - godt
gået

Armand, nu må du i gang med en hjemmeside med 167 måder.. og Oplysning
til MCister om Samfundet (her medregnet trolde).

--
vh
Torben

Fra : Armand

Dato : 14-05-11 17:32

Den 27-04-2011 08:07, Torben Scheel skrev:

> [...]
>
> Armand, nu må du i gang med en hjemmeside med 167 måder.. og Oplysning
> til MCister om Samfundet (her medregnet trolde).

Det er sandelig også dét der ligger først for den dag jeg måtte komme
til at oprette mig en hjemmeside

--
Armand.