Smørrebrødspapir i ark?
Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 24-04-11 15:39

Altså sådan en pose med 100 ark i størrelse ca. 28x34 cm
Jeg magter ikke det på ruller...

Jeg kan simpelthen ikke finde denne vare i nogle supermarkeder mere :(

Nogen der ved hvor jeg kan købe det henne?

Hilsen Heidi
http://tullebo.dk
Kattehjem for nødtedte/moderløse killinger

Fra : Max

Dato : 24-04-11 19:57

Hej Heidi

> Nogen der ved hvor jeg kan købe det henne?

Jeg købte en pakke i Løvbjerg.

Max

Fra : Bente Johansen

Dato : 24-04-11 21:07

On 24-04-2011 20:56, Max wrote:
> Hej Heidi

> Jeg købte en pakke i Løvbjerg.

Jeg køber det i Føtex

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 26-04-11 21:14

> Jeg køber det i Føtex

Det plejer jeg også, men de sidste par gange jeg har været der (der er ingen
Føtex hvor jeg bor, så jeg kommer ikke sådan lige forbi) har der intet været
på hylderne, heller ikke en hyldeforkant (hvis ny varen bare havde været
udsolgt)

Hilsen Heidi
http://tullebo.dk

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 26-04-11 21:12

> Jeg købte en pakke i Løvbjerg.

Men, jeg bor jo i Vordingbog og Løvbjerg har ingen butikker på Sjælland :(

Hilsen Heidi
http://tullebo.dk

Fra : Bente Johansen

Dato : 24-04-11 21:09

On 24-04-2011 16:38, Heidi, Mivers mor wrote:
> [...]
>
> Hilsen Heidi
> http://tullebo.dk
> Kattehjem for nødtedte/moderløse killinger

Jeg købte det i Føtex

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-04-11 16:23

Heidi, Mivers mor <FJERNDETTEzasha_x@hotmail.com> skrev i meddelelsen
4db435f7$0$304$14726298@news.sunsite.dk:

> Hilsen Heidi
> http://tullebo.dk
> Kattehjem for nødtedte/moderløse killinger

Heidi, er Miver en kat?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ralph

Dato : 25-04-11 16:44

> Heidi, er Miver en kat?

Håber den holdt kløerne inde under fødslen, håber ikke hun har andre børn,
jeg ville sgu ikke tage hjem til Mivers barnedåb eller konfirmation "det
skal du, han er trods alt din bror" Fnis

--
Ralph - Rissas far (og det er noget heeelt andet, Tenda var faktisk ret
lækker før hun blev for tyk)

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 26-04-11 21:17

> [...]
>
> --
> Ralph - Rissas far (og det er noget heeelt andet, Tenda var faktisk ret

Fisk - den forstår jeg ikke (udover dt med fødslen)
Men hvem er Rissa og Tenda?
Før var jeg Miver og Mulles mor, men Mulle måtte aflives for 3 uger siden
pga. kræft i bugspytkirtlen :(
Ham var tyk og dejlig, men det kostede ham muligvis livet lidt for
tidligt....han fik diabetes og altså kræft efter 3 år på insulin

Hilsen Heidi
http://tullebo.dk

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 26-04-11 21:15

> Heidi, er Miver en kat?

Øh, ja *ggg* jeg er faktisk kun i dk.fritid.dyr.kat men det var ikke lige
gruppen at spørge om smørrebrødspapir :o

Hilsen Heidi
Mivers mor og endda med eget kattehjem for nødstedte killinger
http://tullebo.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-04-11 21:19

Heidi, Mivers mor <FJERNDETTEzasha_x@hotmail.com> skrev i meddelelsen
4db727c9$0$313$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> lige gruppen at spørge om smørrebrødspapir :o
>
> Hilsen Heidi
> Mivers mor og endda med eget kattehjem for nødstedte killinger

Jeg bliver nødt til at spørge: Har du ingen menneskebørn?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 28-04-11 09:38

> Jeg bliver nødt til at spørge: Har du ingen menneskebørn?

Så bliver jeg nødt til at indrømme: jo, en enkelt

Hilsen Heidi
http://tullebo.dk