Søger gammelt flyspil
Fra : Christian Stidsen

Dato : 23-04-11 16:53

Jeg har engang for mange år siden spillet et spil hvor man skal flyve rundt
inde i et hus og bekæmpe fjenden - der vist har base i stuen.
Til slut skal man bekæmpe Luftskibet ude i haven...

Er der nogen der ved hvad spillet hedder ?
- og om man kan opdrive det nogen steder i dag.

Christian

Fra : Jens G

Dato : 23-04-11 17:53

On Sat, 23 Apr 2011 17:53:18 +0200, "Christian Stidsen"
<csnews@stidsen.dk> wrote:

> [...]
>Til slut skal man bekæmpe Luftskibet ude i haven...
>
>Er der nogen der ved hvad spillet hedder ?
>- og om man kan opdrive det nogen steder i dag.

Jeg har aldrig selv prøvet spillet, men har hørt at Airfix havde noget
der mindede om det du beskriver.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.