iPhone Og ZiPhone Ver 3.0 Hjælp
Fra : Morten J Henriksen

Dato : 23-04-11 14:15

Jeg søger en "hjælper" der kender til både iPhone´s (4) og programmet
ZiPhone. Se evt: http://download.ziphone.org/

Jeg kan ikke connecte min iPhone og få den til at lystre gennem ZiPhone
programmet.

Min iPhone er en 4ér med nyeste OS. Og ziPhone ver 3.0. er den jeg prøver
med.

Håber en kan hjælpe mig igang eller videre. Min mail er mxomxxxdk@gmail.com
uden de 3 xér.

På forhånd tak

M.H

Fra : apollo14

Dato : 23-04-11 16:44

Den 23/04/11 15.15, Morten J Henriksen skrev:
> [...]
> prøver med.
>
> Håber en kan hjælpe mig igang eller videre. Min mail er

Normalt sender man ikke svar på email, da andre måske kunne bruge
løsningen, eller også sender man en kopi til newserveren som det mindste.

Hvad vil du bruge ZiPhone til, det kan ikke JB eller unlocke, da det pt.
kun er Comex med Dev-Team der laver JB, har du opdateret til sidste nye
software, kan du ikke unlocke din telefon pt.

Men de fleste udbyder låser dem op, ganske gratis, eller lader vær med
at låse dem, da de har fundet ud, af at det ikke kan betale sig mere.