Påsketræf i Esbjerg
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-04-11 15:32

Der var vist flere end der plejer at være? Men påsken falder også sent i år,
så måske er der flere der har fået gjort deres cykel klar?

Dejlige cykler, de 4+ cylindrede, men hvorfor larmer de 2-cyllerede så
meget? De burde kun larme halvt så meget som de 4-cyllerede (i teorien), men
de larmer 1000 gange så meget.

Så ingen politi, men de var der vel :)

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Christian Stidsen

Dato : 21-04-11 18:42

> Dejlige cykler, de 4+ cylindrede, men hvorfor larmer de 2-cyllerede så
> meget? De burde kun larme halvt så meget som de 4-cyllerede (i teorien),
> men de larmer 1000 gange så meget.

Det er vel simpel matematik

100% larm / 4 = 25% larm

100% larm / 2 = 50% larm

Fra : Armand

Dato : 22-04-11 08:53

Den 21-04-2011 16:31, Per Henneberg Kristensen skrev:
> [...]
>
> Dejlige cykler, de 4+ cylindrede, men hvorfor larmer de 2-cyllerede så
> meget? De burde kun larme halvt så meget som de 4-cyllerede (i teorien),

Nok fordi et flertal af twin-ejere foretrækker åben udstødning og det
derved fremkomne bulder :-/
Blandt /4-kørererne er der også yndere af åben udstødning og det derfra
fremkomne vræl, men tilsyneladende ikke i en mængde som (især) V2'erne.

--
Armand.

Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 22-04-11 09:46

> [...]
>
> Dejlige cykler, de 4+ cylindrede, men hvorfor larmer de 2-cyllerede så
> meget? De burde kun larme halvt så meget som de 4-cyllerede (i teorien),

Jeg tror også der var flere end der plejer at være, men vejret var jo
også perfekt. Og jo politiet var der da også, men det er jo ikke lige
sådan en dag der skal deles bøder ud. Det er jo en festdag.
Jeg så i øvrigt en lille dreng formentlig ikke mere end 1½ år gammel
blive sat op på en Boss Hoss (eller er det omvendt) Altså en af de helt
store maskiner. Sådan en dreng bliver jo skadet for livet Han kunne
dårlig nok skræve over sadlen. At han syns det var sjovt var der ingen
tvivl om.

Mvh
Benjamin Giversen

Fra : Bo :o\)

Dato : 22-04-11 15:59

> [...]
> maskiner. Sådan en dreng bliver jo skadet for livet Han kunne dårlig
> nok skræve over sadlen. At han syns det var sjovt var der ingen tvivl om.

Lidt synd han ikke prøvede at sidde på en motorcykel når nu det var mc træf

Bo

Fra : HenningV

Dato : 22-04-11 22:02

> [...]
>
> Dejlige cykler, de 4+ cylindrede, men hvorfor larmer de 2-cyllerede så
> meget? De burde kun larme halvt så meget som de 4-cyllerede (i teorien),

2cyl = lille DIK brug for meget reklame
4+cyl = stor DIK kun brug for normal reklame
1cyl = det hele passer sammen, mund til mund reklamer er nok