BMW Brenser
Fra : Villy Olsen

Dato : 18-04-11 19:15

Min makker har en BMW R80/7 mede to bremseskiver foran og monteret med
originale BMW bremseklodser.
Han synes ikke at den bremser nok og så kom jeg i tanke om at man i "gamle"
dage kunne købe bremseklodser der var blødere og som derfor "bed" bedre (og
blev hurtigere slidt).
Er der nogen der har erfaring med nogle fabrikater der er bedre end andre på
dette område i dag.

Mvh Villy
Triumph Sprint 1050
Dnepr MT10 m. badekar
BMW R 1150 Rockster (Fruens)

Fra : Kent

Dato : 19-04-11 08:23

"Villy Olsen" <Villy@Mail.Dk> wrote:
> [...]
> bedre (og blev hurtigere slidt).
> Er der nogen der har erfaring med nogle fabrikater der er bedre end andre

Der er jo SBS. Nu bruger jeg selv originale på min R 1150 R, men indtil jeg
BMWen brugte jeg SBS på min MC.

Det var bedre bremseklodser til racer typer, men det er ejeren af en R80/7
nok ikke?

--
Kent