Sex i det fri
Fra : Rado

Dato : 18-04-11 18:04

Det er åbenbart blevet populært at dyrke sex i det fri:

http://lokalavisen.dk/safterne-stiger-i-paasken-saeson-for-sex-i-det-fri-/20110415/artikler/110419500/1009

Bare sørg for ikke at gøre det alene....

http://lokalavisen.dk/rendte-noegen-rundt-i-skoven-og-onanerede-/20110411/artikler/110419909/1009

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-04-11 14:59

Den 18-04-2011 19:03, Rado skrev:

> Det er åbenbart blevet populært at dyrke sex i det fri:
>
> http://lokalavisen.dk/safterne-stiger-i-paasken-saeson-for-sex-i-det-fri-/20110415/artikler/110419500/1009

jeg har selvf gjort det men det var nu mere af mangel på lokalitet ind
af lyst ..

> Bare sørg for ikke at gøre det alene....
>
> http://lokalavisen.dk/rendte-noegen-rundt-i-skoven-og-onanerede-/20110411/artikler/110419909/1009

det må sgu være en mærlelig måde at have det på :) tænk sig hvis det er
det eneste der virker for
ham

--
The Genius Of The Crowd