GS 500 - Thro
Fra : Ukendt

Dato : 18-04-11 08:32

Hos Louis er jeg ved at bestille luftfilter til min '03 Suzi GS 500

http://www.louis.de/_402a3cb02c87c59c0dbccc16ed9d8cdca5/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=&wgr=0&origin=bikedb&typ_id=WVBK&list_total=88&anzeige=0&page=2&artnr_gr=100502

Hvad er forskellen på en Throttled - og Non throttled?

SUZUKI GS 500 E (WVBK) [THROTTLED]
SUZUKI GS 500 E (WVBK) [NON THROTTLED MODEL]

/ Allan

Fra : Henrik Jensen

Dato : 18-04-11 08:42

"Allan" <jawa350 snable-A hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad er forskellen på en Throttled - og Non throttled?
>
> SUZUKI GS 500 E (WVBK) [THROTTLED]
> SUZUKI GS 500 E (WVBK) [NON THROTTLED MODEL]

Mit umiddelbare gæt er med spjældhuse vs uden spjældhuse.
(indsprøjtning vs ikke indsprøjtning)

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-11 08:52

> [...]
>
> SUZUKI GS 500 E (WVBK) [THROTTLED]
> SUZUKI GS 500 E (WVBK) [NON THROTTLED MODEL]

> Mit umiddelbare gæt er med spjældhuse vs uden spjældhuse.

Det gættede jeg også først på - men ...
Er GS 500'ern lavet med indsprøjtning?

Fra : Henrik Jensen

Dato : 18-04-11 10:19

> Det gættede jeg også først på - men ...
> Er GS 500'ern lavet med indsprøjtning?

Hmmm. det er den nok ikke (???)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 18-04-11 09:28

> [...]
> Hvad er forskellen på en Throttled - og Non throttled?

Droslet vs. ikke droslet model. Hvis du vælger tysk, så står der
[GEDROSSELTES MODELL] og [UNGEDROSSELTES MOD.].

> SUZUKI GS 500 E (WVBK) [THROTTLED]
> SUZUKI GS 500 E (WVBK) [NON THROTTLED MODEL]

Jeg formoder at ved Louis betyder droslet nok at det er til 27 HK. Ved
ved ikke hvordan de drosler GS500'en dernede?

--
Mvh. Martin

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-11 10:05

> [...]

>Jeg formoder at ved Louis betyder droslet nok at det er til 27 HK. Ved ved
>ikke hvordan de drosler GS500'en dernede?

Aaah - Den lurede jeg også lidt på...
Så der er forskel på luftfilteret alt efter om den er droslet eller ej...
Takker og bukker ...

Endte dog med at bestille på ebay.co.uk - i stedet. (Så kan de lære det!
:p )
Hedder det forøvrigt ikke restricted/limited - på engelsk?

Mvh
Allan

--
Mvh. Martin

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 20-04-11 02:51

> Det gættede jeg også først på - men ...
> Er GS 500'ern lavet med indsprøjtning?

Nej.
Den motor og benzintilførelse er præcis så moderne som da den så
dagens lys i slut 70'erne.