Kan nu ikke se andre af mine netserver/kom~
Fra : BOX

Dato : 17-04-11 12:48

Hvad er der gået galt, jeg har tidliger fra min nye maskine med vin7 kunne
se alle mine andre maskiner på netværket, men det kan jeg ikke længerer.

Har det noget med en opdatering i Vin7 eller hvad ????.

Hilsen
BOX

Fra : Cykelsmeden

Dato : 17-04-11 15:41

Den 17-04-2011 13:48, BOX skrev:
> Hvad er der gået galt, jeg har tidliger fra min nye maskine med vin7 kunne
> se alle mine andre maskiner på netværket, men det kan jeg ikke længerer.
>
> Har det noget med en opdatering i Vin7 eller hvad ????.

det kunne snarere tænkes du havde trukket et kabel ud?

//finn

Fra : BOX

Dato : 17-04-11 17:32

"Cykelsmeden" <afsender@not2old.dk> skrev i en meddelelse

> det kunne snarere tænkes du havde trukket et kabel ud?
>
> //finn

Nej jeg kan godt komme i kontakt fra en af de andre komputer.

Jeg har en mistanke om at der ved en opdatering er kommet noget nyt som skal
slås til, men hvor.

BOX

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 17-04-11 18:09

On Sun, 17 Apr 2011 18:32:22 +0200, "BOX" <bjarnebo@danbbs.dk> wrote:

> [...]
>
>Nej jeg kan godt komme i kontakt fra en af de andre komputer.
>
>Jeg har en mistanke om at der ved en opdatering er kommet noget nyt som skal

Nej, tænd alle de PCer du gerne vil kunne se på dit netværk, login om
nødvendigt.
Vent 20-30 minutter og se så efter om du kan få øje på dem, husk
F5/refresh.

Selvf. kan du ved en eller anden fejl selv havde skruet i de services
der holder en form for styr på oversigten over andre komputere, men så
er det vel bare at skrue tilbage ?

/Hans

Fra : BOX

Dato : 20-04-11 10:17

> [...]
>
> Selvf. kan du ved en eller anden fejl selv havde skruet i de services
> der holder en form for styr på oversigten over andre komputere, men så

Af udforklarige grunde virker det hele igen ???. hvad det så en skyldes.

God påske
BOX

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 20-04-11 11:59

On Wed, 20 Apr 2011 11:17:00 +0200, "BOX" <bjarnebo@danbbs.dk> wrote:

>Af udforklarige grunde virker det hele igen ???. hvad det så en skyldes.

Tid, tålmodighed. Hvis man tænder/slukker/genstarter (i et forsøg på
at få lortet til at virke) sine PCer i et vildskab falder de
bagvedliggende services aldrig til ro eller får opbygget de
oplysninger de skal bruge til at præsenterer "Andre komputere", sådan
meget kort fortalt.

/Hans