Valg af ny mc
Fra : jan

Dato : 16-04-11 19:17

Hej NG.

Skal have mig en MC man kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg er til, har
tidliger kørt ninja og fireblade, men vil prøve noget andet end racer, har
fundet en TL 1000 S ombygget til Streetfighter fra 98 (kan let findes på
DBA).
Er der nogle som har noget input om den model.
eller evt. hvad andre modele kunne være værd at overveje , mit budget ligger
på omkring de 60k.

/jan
< <

Fra : Christian Stidsen

Dato : 17-04-11 12:42

Er jo nemt at komme med alternative idéer når jeg selv har en cykel til salg

TL1000 har vel altid været en fin model, og som streetfighter bliver den vel
ikke dårligere.
- ser ganske fin ud den på DBA

Held og lykke med købet :)

Christian