Fejl i Wireshark ??
Fra : John

Dato : 16-04-11 18:35

Hejsa,

Jeg har lavet et capture med Wireshark af en SIP session.

Audio codec er G711.

Af en eller anden årsag er der fejl i audio når jeg trækker audio payload'en
ud af RTP pakkerne (og gemmer audio som en .au fil), men hvis jeg vælger
"Player" i Wiresharks RTP Stream Analysis vindue, og dernæst trykker
"Decode" og til sidst "Play" lyder audio ok.

Er der nogen der ved om der er fejl i Wireshark?

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 17-04-11 13:35

John <john@nospam.thanks> wrote:

> [...]
> "Decode" og til sidst "Play" lyder audio ok.
>
> Er der nogen der ved om der er fejl i Wireshark?

Du kunne dobbelt checke med en capture med MS Network Monitor v3.4.

--
Ikke ham på Facebook.