Bandit-hjelm
Fra : Christian Stidsen

Dato : 12-04-11 11:37

Er der nogen der har erfaring med Bandit Helmets www.bandithelmets.com ?
- komfort
- støj
- o.s.v.
Er det noget der dur ?

Alternativt, Streetfighter Helmet
http://www.getgeared.co.uk/STREETFIGHTER_Vented_Integral_Motorcycle_Helmet?sc=47&category=-147

Nogen erfaringer ?

M.v.h.

Christian

Fra : Intet Navn

Dato : 12-04-11 17:36

On 2011-04-12 12:37, Christian Stidsen wrote:

> Er der nogen der har erfaring med Bandit Helmets www.bandithelmets.com ?

Kender ikke hverken firmaet eller deres produkter, men deres kulfiber
motocross-hjelm (http://www.bandithelmets.com/MotoCross/index.htm) har
åbenbart været udsat for en ganske særlig behandling; den er nemlig ikke
mindre end "Homologated" og så kan man jo selv overveje om man gerne vil
vide hvad det mon er..!?

Bortset fra den lille morsomhed, så virker det ikke specielt
overbevisende på mig, at de på ovennævnte hjelm ikke angiver hvilke
størrelser den leveres i - og skulle man finde på at klikke på linket,
på siden, bliver man sendt ud i 'fejl 404 mørket'. Ikke en website der
ville få mig til at knaste kreditkort-informationer ind (hvilket i
øvrigt heller ikke er muligt overhovedet, da de kun sender udenfor
Tyskland ved forudbetaling!)

Personligt ville jeg finde et andet firma at handle med, men nu er jeg
også ret mistroisk med kombinationen af amatøragtige hjemmesider og
"vorkasse"; det kan jo snildt tænkes at de er flinke og rare mennesker
at handle med, selvom deres hjemmeside ikke ligefrem er i topform.

--
/Claus

Fra : Kent

Dato : 12-04-11 19:57

Intet Navn <noone@nowhere.undeliverable> wrote:

> [...]
> "vorkasse"; det kan jo snildt tænkes at de er flinke og rare mennesker at
> handle med, selvom deres hjemmeside ikke ligefrem er i topform.

Her på min iPhone bliver jeg ikke sendt ud i mørket, men der er kun
størrelse XS og der står også "last deal offer" så det er nok ikke noget at
satse på.

--
Kent