HTC Desire, søger en app
Fra : Ditte

Dato : 08-04-11 11:26

Hej

Jeg har en HTC Desire, som jeg gerne vil forbedre (efter min mening).
Jeg søger en app, som kan rydde op på listen over programmer, der
kommer frem, når jeg trykker på den lille pil i venstre hjørne (alle
applikationer).
Jeg vil gerne kunne lave mapper, hvor jeg kan kalde en for spil, en for
programmer, og bare nogle løse applilationer også. Lige som et
skrivebord på en computer.

Findes det? Giv endelig et par forslag.

Hilsen Ditte

Fra : jk

Dato : 08-04-11 12:35

On Fri, 08 Apr 2011 12:25:39 +0200, Ditte <ditte@nnnnno.nnnno> wrote:

> [...]
>Jeg vil gerne kunne lave mapper, hvor jeg kan kalde en for spil, en for
>programmer, og bare nogle løse applilationer også. Lige som et

Menu, Indstillinger, Administrer programmer

bringer op alt. Så kan du rydde op.

Det andet mener jeg, du skal bruge telefonens widgets til.
Hos mig (Hero) har jeg på skærmen til højre for hovedsiden:
Favoritter

Bogmærker

tom side

På den tomme tryk på Menu: Tilføj på startsiden, vælg programmer og
tilføj dit spil, gentag det

Dine andre ideer kan man nok også lure på en eller anden måde.

På Marked kan du f.eks. finde Astro File Manager.

mvh

John

Fra : emjeppesen

Dato : 08-04-11 13:08

Ditte skrev:

> [...]
>Jeg søger en app, som kan rydde op på listen over programmer, der
>kommer frem, når jeg trykker på den lille pil i venstre hjørne (alle

det kan du ikke få. det er jo netop en oversigt af alle de programmer,
som du har installeret.

Du har 6 forsider, som du kan organisere som du vil.
>Jeg vil gerne kunne lave mapper, hvor jeg kan kalde en for spil, en for
>programmer, og bare nogle løse applilationer også. Lige som et
>skrivebord på en computer.

Giv dem en forside hver.
Du kan bladre mellem de 6 forsider som det passer dig.

Hilsen emj

Fra : Mogens

Dato : 08-04-11 16:12

Den 08-04-2011 12:25, Ditte skrev:
> [...]
> Jeg vil gerne kunne lave mapper, hvor jeg kan kalde en for spil, en for
> programmer, og bare nogle løse applilationer også. Lige som et

Prøv Apps Organizer

Mogens