Er det den samme?
Fra : O.L

Dato : 08-04-11 11:41

Da jeg overvejer at købe en "byknallert", og har forelsket mig lidt i Honda
ANF Innova 125 ccm. Og så ser Suzuki FL 125 Addres. hold op hvor de
ligner hinanden, men er det den samme, med et andet navn, og hvis der er
forskel, hvilken er så bedst købt?
mvh O.L.
BMW R80 ST

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 08-04-11 06:30

On 8 Apr., 12:40, "O.L" <ole_lyckega...@hotmail.com> wrote:
> Da jeg overvejer at k be en "byknallert", og har forelsket mig lidt i Honda
> ANF Innova 125 ccm.    Og s ser Suzuki FL 125 Addres. hold op hvor de
> ligner hinanden, men er det den samme, med et andet navn, og hvis der er
> forskel, hvilken er s bedst k bt?
> mvh O.L.
> BMW R80 ST

ANF Innova 125 er Honda's moderne udgave af deres populære cub. FL125
er Suzuki's forsøg på at ramme det samme.
Ville klart gå efter Honda'en. Motoren har færre vibrationer og
finishen er bedre.

Fra : Armand

Dato : 08-04-11 17:16

Den 08-04-2011 12:40, O.L skrev:
> Da jeg overvejer at købe en "byknallert", og har forelsket mig lidt i
> Honda ANF Innova 125 ccm. Og så ser Suzuki FL 125 Addres. hold op hvor
> de ligner hinanden.....

Spørg dine forældre, og de vil ikke kunne se forskel på to scootere i
bybilledet.

> men er det den samme, med et andet navn, ........

Adress og Innova er to bud på indenfor hvad der egentlig er det
klassiske "Honda Cup - design", men detaljerne er vidt forskellige.
Det letteste er at kigge på motorernes specifikationer:
boring/slaglængden er forskellig på de to motorer (og forøvrigt
langslagede og dermed vidt over det det klassiske 125'er-cylinders
forhold á 56.0 x 50.6 mm)!

--
Armand.

Fra : O.L

Dato : 08-04-11 19:02

> [...]
> er forskellig på de to motorer (og forøvrigt langslagede og dermed vidt
> over det det klassiske 125'er-cylinders forhold á 56.0 x 50.6 mm)!

Til Armand:
Tak, men det med at spørge min forældre, det bliver sq svært, jeg må nok
nærmest vente til jeg også er kradset af, og så er det nok ligemeget. Måske
er det bedre jeg spørger mine børnebørn
Mvh O.L.