Problem med auto-genererede links
Fra : Dennis Munding

Dato : 08-04-11 20:45

Hej.

Jeg har et (for mig) mystisk problem på denne side:
http://tsbilpleje.dk/?side=daek_og_faelge

Problemet opstår i undermenuen (til venstre), som bliver autogenereret via
db-udtræk.
Af en eller anden grund er link'ene ikke klikbare udover i IE(9).

Jeg har som forsøg indsat et link - "TEST" - på helt almindelig (ren html)
vis i koden - og det virker??!

Og ja! Jeg har forsøgt med alle mulige (og umulige) måder at stille koden op
på, men lige lidt hjælper det...

Jeg håber, der er en af jer, som kan spotte en fejl, så jeg kan få løst
problemet...
Herunder koden til siden, som den ser ud i skrivende stund:

<KODE>
<ul>
<?
open_db();
$ind = array('_', 'ae', 'oe', 'aa');
$ud = array(' ', 'æ', 'ø', 'å');

$result = mysql_query("select * from salgs_kategorier order by id ASC");
if (!$result) {
die('Query failed:' . mysql_error());
}

while($output = mysql_fetch_array($result)) {
$kategori = $output['kategori'];

$kat = str_replace($ud,$ind,$kategori);
$kat_link = ucfirst($kategori);

echo "<li><a href=\"?side=".$kat."\"
title=\"".$kat_link."\">".$kat_link."</a></li>\r\n";
}
?>
</ul>
</KODE>

Jeg har en lign. auto-generering af links på denne side...
http://tsbilpleje.dk/?side=salg (billederne er links til undersiderne)

....og her virker de fint.

P.f.t. for alle indspark.

Dennis Munding
a.k.a. The Eye - Member of the PosseGrim Squad
http://pgsquad.com/
"When you hear the wind - you're already dead..."