Jamie Olivers nudler med oksekød
Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 06-04-11 01:05

Hej.

Er der mon en behjælpelig sjæl, der har Jamie Olivers opskrift på Nudler med
oksekød fra tv-programmet "Jamie i det fede USA"?

--
Mange venlige hilsner

Trond Øyvind Hermansen

Fra : Gamle

Dato : 06-04-11 14:50

Trond Øyvind Hermansen wrote:
> Hej.
>
> Er der mon en behjælpelig sjæl, der har Jamie Olivers opskrift på
> Nudler med oksekød fra tv-programmet "Jamie i det fede USA"?

Kan det være denne?

http://translate.google.dk/translate?hl=da&langpair=en%7Cda&u=http://www.jamieoliver.com/recipes/beef-recipes/beef-with-pak-choi-mushrooms-noodles

Google -oksekød med nudler jamie oliver-

Mvh.
Torben

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 06-04-11 19:16

Jeg tror faktisk nærmere, at det er denne:
http://www.jamieoliver.com/recipes/beef-recipes/beef-vegetable-stir-fry

Det bliver i hvert fald den, jeg tager udgangspunkt i, men tak for forsøget.

--
Mange venlige hilsner

Trond Øyvind Hermansen

Fra : Gamle

Dato : 06-04-11 19:46

> [...]
> http://www.jamieoliver.com/recipes/beef-recipes/beef-vegetable-stir-fry
>
> Det bliver i hvert fald den, jeg tager udgangspunkt i, men tak for

Prøv at kigge her
http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1000&bih=494&q=nudler+med+oksek%C3%B8d&aq=4&aqi=g10&aql=&oq=nudler&fp=a66efe593caa160a

Mvh.
Torben