Rahel Tarelli
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-04-11 14:54

http://www.youtube.com/watch?v=VtBhouLCeGc&feature=related

Hende har jeg aldrig hørt om, men det lyder da som en god omgang gedigen
kvalitets-slager:

Hwa?

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-11 15:38

meddelelse news:4d9b1f0f$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hende har jeg aldrig hørt om, men det lyder da som en god omgang gedigen
> kvalitets-slager:
>
> Hwa?

Næh, alt det der larmende musik lyder som en høreskade der er ved at ske

Fra : John

Dato : 05-04-11 15:53

> http://www.youtube.com/watch?v=VtBhouLCeGc&feature=related
>
> Hende har jeg aldrig hørt om, men det lyder da som en god omgang gedigen
> kvalitets-slager:

Hende har jeg heller aldrig hørt om! Det er da ok musik, men så heller ikke
mere!

Hørte en i radioen den anden dag. Mente ikke jeg kendte hende, men det
gjorde jeg så godt alligevel. Hun laver også nogle herlige sange. Hun hedder
Carin Posch, og har været med bl.a. "Immer Wieder Sonntags". DET er
kvalitet! http://www.youtube.com/watch?v=JGHwFHuvpo4.

I MDR's "Schlager-Boulevard" fra 01.04.2011 var Kristina Bach i øvrigt med,
med hendes nyeste single. Den er der bare gang i!
http://www.youtube.com/watch?v=9FeHVllkJqI. Kristina Bach fejrer i øvrigt i
år sit 30-års jubilæum og har derfor udsendt dobbelt-albummet "Große
Träume", som indeholder en række nye sange, og genindspilninger af nogen af
hendes største hits. Hun er én af de mest succesrige i branchen. Udover de
sange hun selv synger, skriver hun bl.a. tekster til Helene Fischer.

Det er også hende der står bag drenge-gruppen "Die Cappuccinos", og solisten
"Michelle".

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-04-11 17:39

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> gjorde jeg så godt alligevel. Hun laver også nogle herlige sange. Hun
> hedder Carin Posch, og har været med bl.a. "Immer Wieder Sonntags". DET er

Hold da fast, mand. Hende har jeg godt nok heller aldrig hørt om. Det er sgu
da kvalitets Helene-præget musik,
så det vil noget. En håndfuld plus-point herfra. Der er "godaw" så pengne
passer.

> I MDR's "Schlager-Boulevard" fra 01.04.2011 var Kristina Bach i øvrigt
> med, med hendes nyeste single. Den er der bare gang i!
> http://www.youtube.com/watch?v=9FeHVllkJqI.

Den sang henter hun helt klart hjem. Men hwa så med den her. Hendes Rio De
Janero-sang er formidabel.
http://www.youtube.com/watch?v=6Yt5VySXiJA&feature=related.
Så er der sagt godaw" igen.

> Det er også hende der står bag drenge-gruppen "Die Cappuccinos", og
> solisten "Michelle".

Jamen dog! - Hun ved hvad sagen drejer sig om. At lave slager-boy-band.
hehe - Det er vist ikke lige noget vi kender til i Danbmark. Endnu da.
Slager er
jo i fremgang i Danmark. Så hvem ved. Aldrig aldrig skal man sige aldrig.

Hilsen Åge