Sys Bjerre og kopiering af musik
Fra : Michael Sørensen

Dato : 04-04-11 15:36

Hej.

Jeg hørte i dag, at Sys Bjerre anklages for at kopiere andre sange i
hendes musik og score nemme hits på den måde.

Bl.a. var en af hendes nye sange blevet anklaget for at være næsten en
tro kopi af en Britney Spears sang.

Og "Alle mine veninder" skulle være endnu mere en kopi af en indisk sang
(fra filmen billionaire - eller hvad den ned)

Jeg hørte et par korte klip i radioen og ligheden er stor. JEg fik dog
ikke fat på, hvilke sange, der var tale om.

Kender i titlerne, evt. links hvor man kan høre lighederne på youtube
eller lignende?

Fra : Martin Bak

Dato : 04-04-11 15:47

"Michael Sørensen" <ms@skindbeni.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke fat på, hvilke sange, der var tale om.
>
> Kender i titlerne, evt. links hvor man kan høre lighederne på youtube

Du kunne jo starte med at læse bare nogle få timer tilbage i gruppen

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Hauge

Dato : 04-04-11 15:59

Den 04-04-2011 16:47, Martin Bak skrev:
> Du kunne jo starte med at læse bare nogle få timer tilbage i gruppen

Nå dit svar krydsede mit ;)

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 04-04-11 15:58

Den 04-04-2011 16:35, Michael Sørensen skrev:
> Kender i titlerne, evt. links hvor man kan høre lighederne på youtube
> eller lignende?

Kik tilbage i denne gruppe, helt tilbage til kl. omkring 9 i dag,
overskriften er ret sigende.

Godt det ikke er tv-gruppen der her, der kræves både øjne og ører ;)

Mvh Hauge