Nye gryder til induktion?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 05-04-11 00:01

Kan nogen anbefale eller fraråde disse gryder:

http://www.goshop.dk/produkter/27-grydesaet/114-kloeverblad-grydesaet-8-dele/
?

Vi er ved at gå over til induktion og kan ikke længere bruge vores
Polaris.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hanne Christensen

Dato : 05-04-11 13:10

> [...]
>
> Vi er ved at gå over til induktion og kan ikke længere bruge vores

Selvom gryder og pander skulle virke på induktion, er det ikke givet, at den
indbyggede kerne leder optimalt. Jeg kender ikke Kløverblad,så jeg kan ikke
svare på dit spørgsmål.
Da vi for 5 år siden skiftede til induktion, købte vi i Bilka og Føtex
gryder af mærket Køkkenchef. Vi er stadig tilfredse med dem.

vh Hanne

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 05-04-11 23:33

Hanne Christensen kom med denne ide:
> Da vi for 5 år siden skiftede til induktion, købte vi i Bilka og Føtex gryder
> af mærket Køkkenchef. Vi er stadig tilfredse med dem.

Tak :)

Hans
www.zofiaoghans.dk