Forskel på i7 2600K og i7 2600 (uden K)?
Fra : Papa

Dato : 04-04-11 17:34

Hej,

hvad er forskellen på de to modeller? Jeg kan se at den uden K er et par
hundrede billigere, men hvori består forskellen?
Jeg skal bruge den til en HTPC, som skal bruges til at afspille bl.a bluray
med HD lyd og 3D. Vil en i5 evt. kunne klare opgaven uden besvær
overhovedet?

VH

PK

Fra : Papa

Dato : 04-04-11 17:40

Må hellere lige supplere med lidt oplysninger om resten af hardwaren, og OS.

Bundkort kunne være dette: MSI H67MA-E45 (B3) mATX DDR3 USB3 SATA6 VGA/HDMI
Derudover 8 GB RAM og en OCZ Vertex SSD.

OS er win7 pro 64bit, og jeg bruger cyberlink power dvd 10 som afspiller, og
mediabrowser.

/PK

Fra : Heine Svendsen

Dato : 04-04-11 18:10

Den 04-04-11 18:33, Papa skrev:
> [...]
> Jeg skal bruge den til en HTPC, som skal bruges til at afspille bl.a bluray
> med HD lyd og 3D. Vil en i5 evt. kunne klare opgaven uden besvær

K-modellen er ikke låst og kan derfor overclockes frit.
Jeg tror sagtens en i5 vil kunne klare opgaven.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030