Blæser til psu
Fra : Abricosicus

Dato : 03-04-11 20:16

Hej !

Jeg sidder med en lidt speciel psu, hvor blæseren er itu.

Blandt midt hengemte skrammel er der en tilsvarende blæser, lige på nær
at den kun har to tilledninger.
Den defekte har også en grøn.

Hvad laver den grønne, og kan den undværes ?

Med venlig hilsen

Abricosicus

Fra : Leif Neland

Dato : 03-04-11 22:17

Den 03-04-2011 21:16, Abricosicus skrev:
> [...]
> at den kun har to tilledninger.
> Den defekte har også en grøn.
>
> Hvad laver den grønne, og kan den undværes ?

Hastighedsmåling.

Det kan tænkes, at psu'en lukker ned, hvis den tror blæseren ikke virker.