Til Fur-entusiasterne: Nyt mega-navn til F~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-04-11 14:10

Så fortsætter tilstrøMningen af landskende musiknavne til Fur:

Til koncertkalenderen kan vi nu tilføje

DEN 28. MAJ: Havnefest nummer 1: Eftermiddag TØRFISK / Aften: ROCK NALLE

Her er den (indtil videre) komplette kopncertliste for FUR - KONSERTER PÅ
FUR 2011

8/3: Fur Jacks (Fur Strandhotel)
26/3: Party D.J. (Fur Forsamlingshus)
22/4: Lektor Linds Kvintet (Fur Strandhotel)
28/5 (Muslingedag Havnefest nr. 1)
28/5: Rock Nalle (Muslingedag Havnefest nr. 1)
1/7: Per Valentin og Lars E. Andersen (Bryghuset - udendørs)
8/7: Kurt Jepsen (Bryghusets - udenmdørs)
9/7: VIDES IKKE ENDNU (Fur Rundt Havnefest nr. 2
15/7: Ole Gravrock (Bryghuset - udenmdørs)
16/7: Winnie And The Jets (Musikladen)
22/7: Kim Og Hallo (Musikladen)
22/7: Djursland Spillemændene (Bryghuset - udndørs)
29/7: Gadedrengene (Bryghuset - udendørs)
30/7: Æ´Holm m. Band (Musikladen)
5/8: Esben Langkniv (Bryghuset - udendørs)
6/8: Charley, Birger og Most (Musikladen)
3/9: Oktoberfest (Bryghuset - udendørs)
16/9: VIDES IKKE ENDNU (Træskibs Havnefest nr. 3)

FÆRGE- OG BUS-TRANSPORT TIL NOGLE AF KONCERTERNE PÅ FUR
Morsø Turistforening arrangerer turistbåds-sejlads til 4 af koncerterne
på Fur Bryghus. Det er disse:
Fredag 15. juli 2011 kl. 19-22: Ole Gravrock
Fredag 22. juli 2011 kl. 19-22: Djurslandspillemændene
Fredag 29. juli 2011 kl. 19-22: Gadedrengene
Fredag 5. august 2011 kl. 19-22: Esben Langkniv

Turistbåden sejler fra Nykøbing Mors havn fredagene kl. 17.30 med ankomst
til Fur Havn kl. 18.30.
Herefter vil en bus kører passagerne ud til udenførs-koncerterne på
Bryghuset
Kl. 21 returnerer bussen mod Fur havn, hvorefter turistbåden tager over, og
sejler mod Nykøbing Mors havn, med ankomst kl. 22

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-04-11 14:14

meddelelsen news:4d97203c$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

UPS-sada. Jeg fik ikke sat TØRFISK ind på listen.

Hvis man vil printe listen ud får man den derfor i sin fulde rigtighed her.
Værsågod:

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-04-11 21:48

meddelelsen news:4d97210f$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> meddelelsen news:4d97203c$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> UPS-sada. Jeg fik ikke sat TØRFISK ind på listen.

Til dem der ikke kender, den meget kendte gruppe, TØRFISK er her deres
hjemmeside:

KLIPFISK: http://www.torfisk.dk/
(Vrøvl "Tørfisk")

Hilsen Åge

Fra : Jensen

Dato : 03-04-11 06:19

On 2 Apr., 15:10, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
> Så fortsætter tilstrøMningen af landskende musiknavne til Fur:
>
> Til koncertkalenderen kan vi nu tilføje
>
> DEN 28. MAJ: Havnefest nummer 1: Eftermiddag TØRFISK / Aften:  ROCK NALLE

Orv, hva'?

Så mangler I kun 'På Slaget 12', 'Dræsine-Banden', Lene Siel og
Amalie, så vil jubelen ingen ende tage.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-04-11 13:58

"Jensen" <nondesperado@gmail.com> skrev i meddelelsen

> 'Dræsine-Banden',

?? "Dræsine banden" ? - hmm..Tjah... - Kan "Djursland-spillemændene" ikke
bruges?

De spiller på Bryghusetes festplads, samme aften som Kim og halløjsa-da
spiller i Musikladen.

http://www.djurslandspillemaend.dk/

http://www.kim-og-hallo.dk/

Hilsen Åge

PS: Med Tørfisk og RockNalle oveni hatten, synes jeg nu nok det er volsdomme
navne der kommer på besøg i år.
Og hvis Hansi-manden kommer næste år, så passer pengene da, til den gode
side.

PPS: Og så få venlist lavet den computer, så ens svar-inlæg ikke bliver
blokeret, så man må oprette et nyt svar under emne-overskriften øverst i
tråden.
Det er galt hvert eneste gang. NÅ!

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-04-11 11:04

meddelelse news:4d986ece$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> PPS: Og så få venlist lavet den computer, så ens svar-inlæg ikke bliver
> blokeret, så man må oprette et nyt svar under emne-overskriften øverst i

Egentligt vil jeg da sige, det er ret imponerende, at så små fester som det
på Fur nu er... At de kan mønstre de navne... Det er sgu godt gået..

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-11 14:15

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Egentligt vil jeg da sige, det er ret imponerende, at så små fester som
> det på Fur nu er... At de kan mønstre de navne... Det er sgu godt gået..

.................Men alle navne er ikke på plads endnu. Vi mangler navnene
til Havnefest nr. 2 og Havnefest nr. 3. Der er det store party-telt også
stillet op.
Der kan også godt komme landskendte navne. 2 grupper til hver fest.
"Peter Abrahamsen" har spillet der engang.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-04-11 16:53

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Egentligt vil jeg da sige, det er ret imponerende, at så små fester som
> det på Fur nu er... At de kan mønstre de navne... Det er sgu godt gået..

......og så er der netop offentliggjort navnet på gruppen som skal spille i
festteltet ved havnefest Nr. 2.

Det bliver "The Sharks". De spiller om aftenen. Jeg propper dem ind på
listen. Herefter mangler nu kun "Havnefest nr. 3"

Nu ser den samlede liste sådan ud:
[...]
9/7: The Sharks (Fur Rundt Havnefest nr. 2
[...]
16/9: VIDES IKKE ENDNU (Træskibs Fur Havnefest nr. 3)

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-04-11 15:27

meddelelsen news:4d99e968$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Så er koncertnavnet til Fur efterårskoncert offentliggjort.'

Det bliver
BILLY CROSS BAND: http://www.youtube.com/watch?v=ds_RAOJjJs8

I november: Billy Cross Band

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-04-11 15:29

meddelelsen news:4d9f1b3b$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> meddelelsen news:4d99e968$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Så er koncertnavnet til Fur efterårskoncert offentliggjort.'

STOP STOP STOP.
Det kan jo også være denne Billy Cross: http://www.billycross.com/

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-11 15:55

meddelelse news:4d9f1ba5$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> STOP STOP STOP.
> Det kan jo også være denne Billy Cross: http://www.billycross.com/

Som er den samme ;)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-04-11 15:33

meddelelsen news:4d9f1b3b$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Så har vi datoen på BILLY CROSS-koncerten i november.
Det er den 4. november

Nu ser den samlede liste til udprintning sådan ud:

4/11: Billy Cross

Hilsen Åge