Moorland Run
Fra : Christian Stidsen

Dato : 02-04-11 18:57

Moorland Run - for de der ikke ved hvad det er kan det meget kort beskrives
som en køretur rundt om Ringkøbing Fjord

De tidligere Raven MC i Astrup står for arrangementet, nu hedder de blot
Devils Choice - Moorland.
Jeg har imidlertid lige set en invitation fra MC Struds hvori der står "MC
Struds i Varde har lavet en tur til erstatning for Moorland Run."

Hvorfor laver man en tur til erstatning for Moorland Run når dette stadig
eksisterer?

M.v.h.

Christian

--
FZS600 - Til salg
XB12SS

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 02-04-11 21:18

Den 02-04-2011 19:57, Christian Stidsen skrev:
> Devils Choice

Måske fordi de herre DC er støtte gruppe for HA, et bekendtskab 99% ikke
ønsker at blive associeret med

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : tl@open-air.dk

Dato : 15-04-11 12:39

On 2 Apr., 18:57, "Christian Stidsen" <csn...@stidsen.dk> wrote:
> [...]
> Struds i Varde har lavet en tur til erstatning for Moorland Run."
>
> Hvorfor laver man en tur til erstatning for Moorland Run når dette stadig

Hej Christian og alle andre der har læst indlægget.
Det er en stor misforståelse hvis nogen tror at den lille kørertur MC
STRUDS i Varde arrangere, skulle være en afløsning/erstatning for
Moorland Run, og Christian nu sidder jeg med invitationen foran
mig...der står INTET ind den invitation om at Tour De Vestkyst skal
erstatte nogen andre ture....vi har bare haft lyst til at lave en
lille lokal køretur rundt i vores smukke natur, vi prøver på ingen
måde at lave noget i samme størrelse som Moorland Run.

Vi er kede af hvis nogen tror vi pludselig vil til at lave et stort
arrangement a la Moorland Run....hertil kan vi kun NEJ, det er en
lille hyggetur i området rundt om Varde, Oksbøl, Henne området.

Håber min kommentar har kunnet afkræfte usande forlydender og rygter.

God påske allesammen, og pas på jer selv derude.

Torben Lehmann
MC STRUDS, Varde

Fra : tl@open-air.dk

Dato : 15-04-11 16:31

On 15 Apr., 21:24, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:

> Det var dog et voldsomt dementi??
>
> --
> Dun@nt
> SFau1000R Hvidguld
> DMC - MCTC - DFMC

KLØVE

Ha ha..ja måske, men vil bare nødig ha skudt i skoene at vi prøver at
overtage/erstatte noget fra andre...mere var der vel egenlig ikke i
det

Vh
Torben