Delegarage
Fra : Jørn Villesen Christ~

Dato : 02-04-11 16:39

Hej,

Prøver lige igen; nu med noget mere konkret...

Jeg har fået købt mig en ældre men velholdt K1100RS og leder pt. efter
et sted at stille den væk fra gaden. Min andelsforening tillader
desværre ikke at den stilles i gården (brandmyndighederne, påstår de,
forbyder det) og jeg ville desuden gerne have den stående tørt og frostfrit.

Jeg har muligvis fundet en garage på det ydre Frederiksberg til godt
1000kr./måneden. Der er et par (ikke isolerede) centralvarmerør der
løber igennem garagen, så det tænker jeg tager frosten om vinteren. Den
måler 2.55m x 4.40m, hvilket jeg tænker er bredt nok til 4 cykler - så
længde det ikke er store Goldwings eller lignende der skal holde der.

Er der nogen der er interesserede i at dele?

Jeg tænker man deler leje såvel depositum til garagen - så er det lige
kår for alle.

Der er desværre ikke den store plads til at skrue; men man kan jo (om
sommeren) trække den ud foran garagen og klare et par småting og stadig
have muligheden for at skubbe den ind igen uden at skulle samle hele
skidtet samme dag.

~Jørn