The X Files / Gillian Anderson ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-03-11 05:42

http://www.imdb.com/title/tt0170817/

jeg sider lige og ser hele serien igen ( og den holder ) synes jeg -

men Gillian Anderson <http://www.imdb.com/name/nm0000096/> er lidt en gåde
fra Pilot afsnitet til Season 2, Episode 9: Firewalker
http://www.imdb.com/title/tt0751125/
der ligner hun nærmest frisuren i matador
Lene Brøndum : kortlink.dk/8wch <http://kortlink.dk/8wch>

jeg ved Gillian Anderson <http://www.imdb.com/name/nm0000096/>s søster
nogen gange spiller Gillian Anderson
<http://www.imdb.com/name/nm0000096/> - men der er ikke noget der tyder
på det er den ligger begravet - ?

jeg mener Gillian Anderson <http://www.imdb.com/name/nm0000096/> fandt
ud af hun var gravid op til sæson 2 - hvorfor hun sandsynligvis bliver
bliver taget af uforer i en 10 - 12 afsnit - men derefter vender hun
tilbage og ser ud som hun stort set har gjort siden

nogen bud ?

Mv
BMM

Fra : Peter Larsen

Dato : 02-04-11 17:01

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message
> [...]
> bliver taget af uforer i en 10 - 12 afsnit - men derefter vender hun
> tilbage og ser ud som hun stort set har gjort siden

Nogen bud på hvad?

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 03-04-11 15:40

Den 02-04-2011 18:01, Peter Larsen skrev:
> "Bo M. Mogensen"<usnet1@gmail.com> wrote in message

[...]

> Nogen bud på hvad?

Serien fik en ny stylist på crewet, eller stylisten fandt en ny stil
til GA. Meget mere er der vist ikke at komme efter.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-04-11 23:00

Den 03-04-2011 16:39, Thomas Hejl Pilgaard skrev:

> [...]
>
> Serien fik en ny stylist på crewet, eller stylisten fandt en ny stil
> til GA. Meget mere er der vist ikke at komme efter.
jamen kan du reelt huske forskellen ? for den er ... jeg vil næsten sige
enorm hvis det ikke er en anden person hvad der ikke er noget der tyder
på eller slet og ret plastik kirurgi

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-04-11 20:54

Den 02-04-2011 18:01, Peter Larsen skrev:
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message

> Nogen bud på hvad?

hvorfor Gillian Anderson med et ser fysisk vitterligt forskellig ud fra
et afsnit til et andet ja hun ligner næsten et andet menneske ?