Lille php administrator modul
Fra : Edmund

Dato : 29-03-11 23:34

Jeg kunne godt tænke mig at have en lille afsnit på hjemmesiden, hvor
jeg via hjemmesiden kunne skrive dages nyhed/link/ evt. billed.

Findes der et php modul til det.

--
Mvh Edmund

Fra : N/A

Dato : 27-04-11 17:25

Fra : Edmund

Dato : 27-04-11 17:25

Den 19-04-2011 19:41, Erik Ginnerskov skrev:

> En gæstebog kunne som udgangspunkt være løsningen. Det kan køre enten med en
> MySql-database eller en simpe. txt-fil.

Ja, nemlig det var faktisk din gæstebog, som fik mig på de tanker.
Du har for noget tid siden omtalt en simpel gæstebog som skrev til en
txt-fil.

Den har jeg så forsøgt at trimme lidt, så man ikke skulle indtaste email
og og emne.

Som nybegynder i php er der så nok en del overflødig kode som jeg ikke
tør slette, så derfor søgte jeg noget mere simpelt, som jeg kunne lære
ud fra.

I emnefeltet kan men ikke lave klikbare links, det burde jeg nok med
lidt flid kunne lære ved søg og erstat, men da jeg får et år siden fik
interesse for php, og tænkte, at det var noget for mig, men senere så
hvor meget der kræves af indtastningskontrol på grund af sikkerhed i
andre sammenhænge, gik jeg lidt i stå.

--
Mvh Edmund