Så kan det godt snart bliver forår ...
Fra : Anders Majland

Dato : 28-03-11 10:35

Vejret udenfor er flot med høj sol, knægten har afsluttet indendørs
håndboldsæsonen og fodboldtræningen er startet udendørs - og vi er skiftet
til sommertid....

Så kunne det være rart at slippe for nattefrosten og de saltede veje. I
morges havde vejene fået et frisk lag salt, men der er da udsigt til regn på
onsdag-fredag
http://www.vintertrafik.dk/
http://www.dmi.dk/dmi/danmark/regionaludsigten/mvestjylland.htm

Jeg er ramt at abstinenser i middelsvær grad .... og er i den grad klar. Har
investeret i nyt tøj og bedre knæbeskyttere til leg uden for asfalten ....

Nu er det ikke fordi det gamle pakæsel ikke har smagt salg før - det er sket
i min ejertid at den ikke er nået hjem i vinterhi inden vejene blev saltede,
men vedligeholdsarbejdet bliver bare mange gange større når man udsætter den
for det ...

/A

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 28-03-11 16:45

Den 28-03-2011 11:34, Anders Majland skrev:
> [...]
> sket i min ejertid at den ikke er nået hjem i vinterhi inden vejene blev
> saltede, men vedligeholdsarbejdet bliver bare mange gange større når man

Du har noget at glæde dig til, for på lørdag skulle temperaturen komme
op på 15 - 18 grader.
Hilsen Matthias

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-03-11 10:30

Den 28-03-2011 11:34, Anders Majland skrev:
> Vejret udenfor er flot med høj sol, knægten har afsluttet indendørs
> håndboldsæsonen og fodboldtræningen er startet udendørs - og vi er
> skiftet til sommertid....

Vi slap for salt på sjælland, og jeg har luftet TDM'en med Nanna (11år)
bagpå til begges store fornøjelse.

MZ'en til vinterkørsel har nu halvdefekt tændingslås (det betyder ingen
varme i håndtag, og intet blinklys) og ikke noget 3. gear, og
bagbremselinket er rustet fast, så det er på høje tid med noget forår -
eller bare at de stopper saltmarineringen.

--
vh
Torben

Fra : Anders Majland

Dato : 01-04-11 08:44

> Jeg er ramt at abstinenser i middelsvær grad .... og er i den grad klar.
> Har investeret i nyt tøj og bedre knæbeskyttere til leg uden for asfalten

Første tur i år og allerede 20km fra hjemmet må jeg undvige en bilist der
overtræder sin ubetingede vigepligt i et kryds i ålestrup (med masser af
oversigt). Jeg kørte kun de 40 man må køre på stedet og jeg kunne ret
udramatisk komme udenom. Men kunne nu godt mærke at reflekserne er temmeligt
rustne efter vinteren ...

/A