Mc-scooter
Fra : Kim Hansen

Dato : 27-03-11 16:45

Hej.

Er der nogen der har erfaringer med Sym mc-scootere, eller Sym mc'er?
Er det noget der du'r?
Eller hvilken Scooter skal man købe?

Mvh Kim

Fra : Per

Dato : 28-03-11 05:22

Kim Hansen wrote:
> Hej.
>
> Er der nogen der har erfaringer med Sym mc-scootere, eller Sym mc'er?
> Er det noget der du'r?
> Eller hvilken Scooter skal man købe?

En SYM scooter er en rigtig god maskine. Den er fuldt på højde med
Italienske og Japanske maskiner, selvom fremstillet i Taiwan. Den kan på
INGEN måde sammenlignes med en kinesisk mc.

Jeg har en SYM Joyride 150 - og er virkelig tilfreds. Har kørt masser af km
på den - ofte med passager. Kvalitetskomponenter og en dejlig og sund
motorlyd.

Den kører 110-120 km/t og omkring 25 km/l.

Du kan roligt anskaffe dig en SYM

Mvh. Per

Fra : Polo

Dato : 28-03-11 05:45

SYM er garanteret en dejlig scooter. Men skal du mere end blot bykørsel, så
køb en Suzuki Burgman. Kongen af scootere... Væsentlig dyrere, men
formentlig også væsentlig bedre...

Lars.

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-03-11 06:51

Den 27-03-2011 17:44, Kim Hansen skrev:
> Hej.
>
> Er der nogen der har erfaringer med Sym mc-scootere, eller Sym mc'er?
> Er det noget der du'r?
> Eller hvilken Scooter skal man købe?
>
> Mvh Kim

Kig også på Honda Innova :
http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=28224

--
vh
Torben

Fra : Svend Gørboe

Dato : 28-03-11 03:56

On 28 Mar., 06:51, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:

> Kig ogs p Honda Innova :http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=28224
>
> --
> vh
> Torben

Hej
Sym kan klart anbefales, vi er en gruppe der kører sammen i www.mc-scooter.dk
og flere af dem kører Sym med stor tilfredshed, Her er også 1-2-mange
der kører på Burgnan AN400 men den tages så hvist vides ikke til
Danmark mere. Så den kan p.t. kun købes brugt. Men hvis du skal køre
mere end bykørsel bør du overveje noget der er lidt større end en 125
kubik maskine. Held og lykke.
Mvh. Svend

Fra : AndersAnd

Dato : 28-03-11 11:28

Den 27-03-2011 17:44, Kim Hansen skrev:
> Hej.
>
> Er der nogen der har erfaringer med Sym mc-scootere, eller Sym mc'er?
> [...]

Da jeg var i samme situation, faldt jeg over denne tråd:

http://scootdawg.proboards.com/index.cgi?board=200cc&action=display&thread=16772

så hvis engelsk ikke er noget problem så prøv at læse den. Tråden
omhandler "Sym Citycom 300i" kan købes i Danmark i år. Se her:

http://sym.dk/sym-citycom-300i/

De importerede den ikke sidste år. Selv har jeg valgt en "SYM GTS 300i
EVO SE" og ikke et sekundt fortrudt. Se her:

http://sym.dk/gts-300/

De er 3 års totalgaranti på SYM.

mvh Henning