Kåbe til bandit 650 fra 2008
Fra : tjepsen

Dato : 24-03-11 14:25

Jeg har efterhånden googlet en del, uden at finde et sted at købe en
kåbe til min bandit.
Jeg har kørt 22.000 på den, på 3 år, og har efterhånden lyst til at få
en kåbe på.
Er der nogle der har et link?

VH Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-03-11 07:14

Den 24-03-2011 21:24, tjepsen skrev:
> [...]
> kåbe til min bandit.
> Jeg har kørt 22.000 på den, på 3 år, og har efterhånden lyst til at få

Nu er det ikke megen hjælp du giver i relation til dine ønsker, km.
stand er ikke voldsomt interessant i forhold til valg af kåbe :-\

Bandit hvad?!

1200 N / S
1250 N / S / F
600 N / S
650 N / S

Der er immervæk en del forskellige at gætte på ikk'?

Du skal dog have lidt
Der er et fransk firma der efter min mening laver forrygende fede
plastdele til efter montering - Der er tillige kommet en dansk importør
(selv om jeg ikke ved om han dur til noget)

http://www.jmvconcept.fr/d4e8acaf-e622-4e91-a130-a7cd564a0ad5.vdom

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 25-03-11 07:30

Den 25-03-2011 07:13, "J.C.Kløve" skrev:
Bandit hvad?!

> 1200 N / S
> 1250 N / S / F
> 600 N / S
> 650 N / S
>
> Der er immervæk en del forskellige at gætte på ikk'?

ahh........
Emne siger "Kåbe til bandit 650 fra 2008"
så jeg vil gætte på en 650 N

God weekend

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : C. Caspersen

Dato : 25-03-11 10:05

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er det ikke megen hjælp du giver i relation til dine ønsker, km. stand
> er ikke voldsomt interessant i forhold til valg af kåbe :-\

Nej, men han giver bare lidt baggrundsinformation for, hvorfor han ønsker at
købe en kåbe - fordi han er træt af vinden efter 20.000 km. Det er vel ikke
forbudt ?

> Bandit hvad?!

Som emnelinjen siger: Bandit 650. Og det er jo nok ikke en S-model........

> Der er immervæk en del forskellige at gætte på ikk'?

Nej.

> Du skal dog have lidt

Nørrjh, hvor pænt af dig

/Caspersen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-03-11 18:06

Den 25-03-2011 10:05, C. Caspersen skrev:
> ""J.C.Kløve""<jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Nørrjh, hvor pænt af dig
>
> /Caspersen

Udover et ønske om præcis kommunikation (som var fejl placeret indrømmet)
Men jeg leverede trods alt varen - og gabte ikke kun op :-\

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : C. Caspersen

Dato : 25-03-11 21:09

> Men jeg leverede trods alt varen - og gabte ikke kun op :-\

Hvem gabte op ?

Så vidt jeg kan læse, fik jeg både fortalt hvorfor spørgeren skrev som han
gjorde, og hvilken model det drejede sig om.

Slut herfra.

/Caspersen

Fra : Finn og Angela

Dato : 25-03-11 21:27

> [...]
> kåbe til min bandit.
> Jeg har kørt 22.000 på den, på 3 år, og har efterhånden lyst til at få

http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=bandit%20650&_dmpt=Motorrad_Kraftradteile&_fln=1&_ssov=1&_trksid=p3286.c0.m282&Baugruppe=Verkleidung

/Finn

Fra : Kent

Dato : 26-03-11 13:24

Følgende er skrevet af tjepsen:
> [...]
> kåbe til min bandit.
> Jeg har kørt 22.000 på den, på 3 år, og har efterhånden lyst til at få

Er der ikke forskel på styret (siddestilling) på N og S modellerne?

Nu skriver du jo kåbe, men hvis du sidder meget opret så skulle du
måske overveje en vindskærm i stedet for. Givi laver forskellige
modeller, som er nemme at montere. De giver god vindbeskyttelse og kan
købes i Danmark.

Jeg bruger selv en sådan på min BMW, men en kåbe er det jo ikke.

--

Kent

Fra : Kent

Dato : 26-03-11 13:30

http://www.givi.it/Screens--spoilers/Universal-screens/A32D45

Og så kan den pilles af igen meget nemt.

--

Kent