Ny S/H laserprinter. Hvilken?
Fra : Fynbo

Dato : 22-03-11 19:03

Hej.

Vi er en lille klub der er på jagt efter en ny laserprinter.
Men det er jo nærmest en jungle at finde ud af.

Den skal kunne køre "langt på literen", og billig i toneranskaffelse.
Udskriftbehov varierer meget, men omkring 300-400 sider pr. md.
Pris omkring de 2000,-.
Har kigget lidt på en Brother HL 5340D. Ser den fornuftig ud?

Har i nogle bud/erfaringer i vil dele ud af.

Fynbo

Fra : Preben

Dato : 22-03-11 21:44

Den 22.03.2011 kl. 19:02 skrev Fynbo <clanusa@gmail.com>:

> [...]
> Pris omkring de 2000,-.
> Har kigget lidt på en Brother HL 5340D. Ser den fornuftig ud?
>
> Har i nogle bud/erfaringer i vil dele ud af.

Jeg har gennem årene haft flere Brother printere og altid været godt
tilfreds. Jeg kender ikke den model, du nævner. Selv bruger jeg i
øjeblikket HL 5130 og den virker altid og helt uden problemer.

--
mvh/Preben