IDIOT
Fra : kop

Dato : 22-03-11 16:46

Hvor stor en idiot kan man være?

Efter 300 dejlige km. på min nye FJR 1300, skulle jeg lige sætte den på
centralstøtteben, så salten kunne blive spulet af. Et kraftigt smæld samt en
helt ubeskrivelig smerte, indikerede at min achillessen sprang.... nu
nyopereret og så 6 uger med klumpfod.... fandens til start på sæsonen.

kop

Fra : Armand

Dato : 22-03-11 17:18

Den 22-03-2011 16:46, kop skrev:
> [...]
> helt ubeskrivelig smerte, indikerede at min achillessen sprang.... nu
> nyopereret og så 6 uger med klumpfod.... fandens til start på sæsonen.

Til helvede med den skide sene - Skete der noget med Ymerhakkeren??

--
Armand.

Fra : kop

Dato : 22-03-11 18:05

.... nej heldigvis, jeg tillod mig at vente med at skrige til Yamahakkeren
stod solidt på sidestøttebenet.

Fra : OFH

Dato : 22-03-11 18:06

"Armand" skrev i meddelelsen

Den 22-03-2011 16:46, kop skrev:
> [...]
> nyopereret og så 6 uger med klumpfod.... fandens til start på sæsonen.

Til helvede med den skide sene - Skete der noget med Ymerhakkeren??

Armand dog.... Den stakkels mand kan jo ikke komme ud at køre den næste
lange tid.
Hans skidesene er jo helt af lave, og han nævner jo slet ikke noget om at
FJR'ern skulle være kommet noget til, så mon ikke den er intakt.
Stor medfølelse herfra. At starte sæsonen på den måde er surt.

Hilsen Ove (med intakt skidesene)

Fra : Leif

Dato : 22-03-11 19:34

"kop" <kop@post.tele.dk> skrev i meddelelsen news:4d88c43a$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> min achillessen sprang.... nu nyopereret og så 6 uger med klumpfod.... fandens til start på

Bare den ikke går med i statistikken for MC ulykker,
for så starter sæsonen ikke for godt

Nåh ja, den slags fysiske skader kan man på ingen måde
forsvare sig mod - kender flere der har haft dem og alle
har været i forskellig fysisk form, lige fra dårlig til top-
idrætsmænd, så efter 2 timers? kørsel ville det såmænd
ikke hjælpe med en let opvarmning inden afstigning.

God bedring - og har du forresten fået den anden skannet?
Nogle går med irriterede / slidte / trevlede uden at vide det.

/Leif

Fra : Armand

Dato : 22-03-11 22:50

Den 22-03-2011 19:33, Leif skrev:

> Bare den ikke går med i statistikken for MC ulykker,
> for så starter sæsonen ikke for godt

Tjaeh. Jeg læste lige på netavisen at der er en motorcyklist der slog
sig grundigt ved at kikse indflyvningen til Vilsundbroens vestlige ende

--
Armand.
(tag det nu roligt for helvede)

Fra : smirge

Dato : 29-03-11 11:51

Det var nu den østlige del...han kom fra Thy og skulle hjem til
mors...har ikke hørt noget om ham siden jeg hørte han lå i koma i
Ålborg..
(Jeg er fra området omkring vilsund)

Fra : Anders Majland

Dato : 22-03-11 19:59

> [...]
> en helt ubeskrivelig smerte, indikerede at min achillessen sprang.... nu
> nyopereret og så 6 uger med klumpfod.... fandens til start på sæsonen.

God bedring - det er træls at være kommet i reperations-alderen ...

Men det er da næsten synd at den dejlige yamaha skal stå stille til du er
klar igen. Jeg ofrer mig gerne og tilbyder at lufte den lidt for dig

--
/Anders Majlnad - Der _har_ fået sin yamaha på gaden efter næsten 4 måneders
pause.

Fra : kop

Dato : 22-03-11 23:23

> [...]
>
> --
> /Anders Majlnad - Der _har_ fået sin yamaha på gaden efter næsten 4

Tak for de mange trøstende ord... og Anders, jeg tror godt Yamahaen kan tåle
at stå stille i de næste 6 uger.

kop

Fra : Pein

Dato : 29-03-11 07:20

On 22 Mar., 17:46, "kop" <k...@post.tele.dk> wrote:
> [...]
> helt ubeskrivelig smerte, indikerede at min achillessen sprang.... nu
> nyopereret og så 6 uger med klumpfod.... fandens til start på sæsonen.

Føler med dig. Det er surt.
Det ligner lidt den start jeg fik på sæsonen sidste år, med en mega
fibersprængning i låret, som satte mig ud af spillet i nogle uger, og
som kunne mærkes resten af den sommer! Hellere det dog, end
achillessenen.
Jeg fik endda også ridser på MC'en (så kampen og den deraf følgende
fibersprængning var forgæves).
Blev vist endda optaget på en liste som Armand muntrer sig med.
--
Niels
Bandit 1250 SA