Sæde til ZZR-600 årg. 93
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 21-03-11 11:20

Hej

Jeg har en ZZR 600 årg. 93 hvor sædebetrækket er revnet nogen steder.
Nogen ideer til hvor man finder et sæde, evt. brugt til sådan een?

mvh Lars

Fra : Mr.Bean2

Dato : 21-03-11 12:16

http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/i.html?_nkw=Sitzbank+ZZR-600&_sacat=14780&_dmpt=Motorrad_Kraftradteile&_odkw=Sitzbank&_osacat=49769&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

Fra : ib tinning

Dato : 21-03-11 21:46

> Hej
>
> Jeg har en ZZR 600 årg. 93 hvor sædebetrækket er revnet nogen steder.
> Nogen ideer til hvor man finder et sæde, evt. brugt til sådan een?
>
> mvh Lars

jeg købte her til min honda og er super tilfreds
http://www.topsellerie.com/@EN-FR/KAWASAKI-ZZR-600-seats-petrol-tank-covers-tank-bags-motorbike_6_121.html

mvh Tinning

Fra : Armand

Dato : 22-03-11 13:12

Den 21-03-2011 21:46, ib tinning skrev:

> jeg købte her til min honda og er super tilfreds
> http://www.topsellerie.com/@EN-FR/KAWASAKI-ZZR-600-seats-petrol-tank-covers-tank-bags-motorbike_6_121.html

Og som til overflod leverer med sædevarme
Dét alene kunne være et skifte værd

--
Armand.

Fra : Ivar

Dato : 23-03-11 22:41

Lars Rasmussen skrev:

> Jeg har en ZZR 600 årg. 93 hvor sædebetrækket er revnet nogen steder.
> Nogen ideer til hvor man finder et sæde, evt. brugt til sådan een?

Hvis det kun er sædetbetrækket der er problemet, kan du blot skifte
det.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPII.dll?ViewItem&item=180320419616
eller til den tidligere model
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPII.dll?ViewItem&item=180320419283

220 kr og så er det i din postkasse.

--
- Sendt fra min brødrister

Fra : Finn og Angela

Dato : 24-03-11 13:57

http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=ZZR-600&_dmpt=Motorrad_Kraftradteile&_fln=1&_ssov=1&_trksid=p3286.c0.m282&Baugruppe=Sitzbank%2520%2526%2520%252Dbezug

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 24-03-11 08:45

>Hvis det kun er sædetbetrækket der er problemet, kan du blot skifte det.
>http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPII.dll?ViewItem&item=180320419616

Tak for hjælpen med links. Jeg prøver ovenstående.

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 29-03-11 13:13

On 24 Mar., 16:44, Lars Rasmussen <lars0...@googlemail.com> wrote:

> Tak for hjælpen med links. Jeg prøver ovenstående.

Er allerede ankommet. De sendte med det samme. Kanon service.
Nu skal jeg så bare finde ud af at få det sat fast (limet og/eller
hæftet).