Hvem viser Moto GP ?
Fra : Flemming Christensen

Dato : 20-03-11 20:28

Hvor kan man se det når man ikke lige er der live ?
Mvh Flemming.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-03-11 21:35

Den 20-03-2011 20:28, Flemming Christensen skrev:
> Hvor kan man se det når man ikke lige er der live ?
> Mvh Flemming.

BBC 2 sender direkte
Britisk Eurosport 2 sender "-1" time
.... og TV3+ samt 3+HD sender i nat fra kl 01:05 - 05:??

Så er der jo muligheden for at købe ret til streaming via MotoGp
hjemmesiden :)

Det er mere end svært at få adgang til de to førstnævnte

Jeg savner næsten de "goe gamle dage" hvor jeg selv kunne bestemme hvad
jeg ville tage ned via parabolen...

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-11 06:41

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg savner næsten de "goe gamle dage" hvor jeg selv kunne bestemme hvad
> [...]

Hej
Jeg sad da og så det direkte og gratis på det gamle DSF, nu Sport1
Hygge PD CBR1100t

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 21-03-11 08:11

Den 21-03-2011 06:40, Poul Dam skrev:

> ""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i meddelelsen

> Hej
> Jeg sad da og så det direkte og gratis på det gamle DSF, nu Sport1
> Hygge PD CBR1100t

ohh, det skal jeg da lige se om jeg har et eller andet sted i kablet :D

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Armand

Dato : 21-03-11 13:45

Den 21-03-2011 08:10, "J.C.Kløve" skrev:
> [...]
Kan du ikke selv bestemme om du gider betale for Viasat-kanalerne hos dig?
Sådan er det hér i huset/byen og jeg hører samme beklagelser blandt
bekendte der var valgt ikke at betale merprisen for den del af
kanal-pakken, men tilsyneladende så hellere vil brokke sig end betale :-/

Ditto hér!
Jeg tænker at det måske også kan være den sene kørsel der har snydt
nogle :-/

--
Armand.
(der har Viasat-kanalerne p.g.a. konens vilje)

Fra : Armand

Dato : 21-03-11 14:12

Den 21-03-2011 13:44, Armand skrev:

> Ditto hér!

Forøvrigt har jeg stadig svært ved at forlige mig med Moto-2 klassen,
der p.g.a. effekt-jævnbyrdighed præsterer meget af det
langside-slipstreaming som i mine øjne gør 125'erne uinteressante. Men
for helvede hvor et felt der skydes af i Moto-2: Helt modsat de sølle 17
kombattanter i den store klasse

Superbike er langt mere underholdende IMO og derfor også der hvor jeg
normalt kaster min opmærksomhed. Men med alle de nye kører/hold
-opsætninger, blev jeg nødt til at se hvad/hvem der satte teten fra
første løb.
Supersport-klassen er i år blevet krydret med min personlige favorit fra
forrige års tur til Monza: Scassa, som løb af med sejren i sæsonens
første løb, så nu har jeg også grund til at følge dén.
Harms, som jeg ellers ikke er den store fan af, gjorde det også
fornuftigt i første Supersport-løb (forrest i forfølger-gruppen efter de
førende 3 (4?).
Og forøvrigt præsterede han en udemærket med-kommentator til nattens løb!

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 21-03-11 21:53

Den 21-03-2011 14:11, Armand skrev:

> [...]
> langside-slipstreaming som i mine øjne gør 125'erne uinteressante. Men
> for helvede hvor et felt der skydes af i Moto-2: Helt modsat de sølle 17

Jeg kan nu godt lide Moto2, netop pga. de mange jævnbyrdige
kombattanter, det var langt sjovere sidste år end MotoGP. Qatar er
speciel med den lange langside, de mindre baner gør kun klassen sjovere.

> [...]
> førende 3 (4?).
> Og forøvrigt præsterede han en udemærket med-kommentator til nattens løb!

Fuldstændig enig i analysen, det er da også superbike og supersport jeg
bevæger mig efter hvis jeg skal ud i verden og se det live. Der får man
altså mest for pengene :) Sådan en løbsweekend er der smæk for
skillingen, sidste år i Assen kastede det 7 heat/løb af sig :D

Specielt et par KTM i det hollandske superbike felt fik hårdene til at
rejse sig på armene, kæft de lød godt :D (selv om de fik sekundære
placeringer :-\ )

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Armand

Dato : 22-03-11 12:59

Den 21-03-2011 21:53, "J.C.Kløve" skrev:

> [...]
>
> Specielt et par KTM i det hollandske superbike felt fik hårdene til at
> rejse sig på armene, kæft de lød godt :D (selv om de fik sekundære

Scassa, der er (var) national italiensk mester, styrtede i Prima
Variante (der er det klassiske sted for ballade efter starten), men kom
på fode igen og tævede den ene styrende på plads igen så han kunne komme
afsted .
Håbløst bagud blev hans kampgejst honoreret med publikums hyldest ved
hver passage, ikke mindst mod slutningen af løbet hvor han kæmpede for
at nå feltets næstbageste inden løbets afslutning. Dette var et passende
sideshow imellem feltets passage hvert andet minut og da det endelig
lykkedes var der vild jubel på tribunerne - En jubel som Scassa viste at
han følte løftet af, ved at give Prima variante tribunerne sigende 'love
you' fagter under cool-down runden!

Nej, det er ikke nødvendigvis de førende man bruger mest opmærksomhed på

--
Armand.

Fra : Leif

Dato : 20-03-11 22:25

"Flemming Christensen" <fdc@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> Hvor kan man se det når man ikke lige er der live ?
> Mvh Flemming.

Hvis nogen kender tricket med at skifte landekode, er BBC2 her:

http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode/b00zwcvw/MotoGP_2011_Round_1_Losail/

Mvh, Leif

Fra : Casper

Dato : 21-03-11 02:20

On Mar 20, 10:25 pm, "Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> wrote:

> Hvis nogen kender tricket med at skifte landekode, er BBC2 her:
>
> http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode/b00zwcvw/MotoGP_2011_Round_1_Los...

Ikke skifte landekode, men med en lille smule software er alt muligt:
http://www.c-note.dk/2009/12/20/accessing-bbc-iplayer-from-abroad/

Jeg har ikke haft held til at få live view til at virke..

Casper

Fra : Futte&Co

Dato : 21-03-11 15:30

Den 21-03-2011 09:20, Casper skrev:

> [...]
> http://www.c-note.dk/2009/12/20/accessing-bbc-iplayer-from-abroad/
>
> Jeg har ikke haft held til at få live view til at virke..

Jeg har købt et års abb. her:
https://www.witopia.net/index.php/products/

60 $ om året, så er jeg på med usa ip, eller uk ip, eller tysk ip, eller
hongkong ip, elller.......... Der er i øjeblikket 60 servere rundt om i
verden jeg kan koble mig på. Det virker

--
Jørgen, Brøndby
Victoria KR26N Aero, 1954, sælges måske