debatforum om film ?
Fra : Peter Heide

Dato : 19-03-11 17:34

Syntes dk.kultur.film nærmest er kedelig i forhold til hvad den var for 3 -4
år siden. Hvis man skriver om lidt speciele film kan være sten-sikker på
intet svar overhovedet. Mange af indlæggene er enten OT eller handler kun de
sidste nye blockbusters.

Yes. Jeg kan jo bare skride hvis jeg ikke kan lide lugten i bageriet. Så
findes der nogle andre forum om film , hvor der er en mere livlig debat end
i dette hvilehjem ?

Fra : Mr. D

Dato : 19-03-11 18:14

"Peter Heide" skrev i meddelelsen

> Så findes der nogle andre forum om film , hvor der er en mere livlig
> debat end i dette hvilehjem ?

Tilslutter mig spørgsmålet

simon

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-03-11 00:19

Mr. D wrote:
> "Peter Heide" skrev i meddelelsen

> Tilslutter mig spørgsmålet

Usenet er blevet halvsløvt i al almindelighed, fordi mere og mere af
debatten foregår på Facebook.

Per V
--
HUTLIHUT - vi er måske ikke de bedste - men vi er LANGT de pæneste!

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 20-03-11 01:37

Per Vadmand <perve@pervadmand.dk> wrote:

> Usenet er blevet halvsløvt i al almindelighed, fordi mere og mere af
> debatten foregår på Facebook.

Jeg syntes Usenet er blevet bedre efter Fjæsbog.

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 20-03-11 08:43

Axel Hammerschmidt skrev:

> Jeg syntes Usenet er blevet bedre efter Fjæsbog.

Det kan der være noget om. Den useriøse debat har
fundet andre veje. Men til sidst sidder nogle få seriøse
tilbage i stilheden. Desværre er der flere teleselskaber,
som dropper deres usenetservere. Det sidste jeg hørte
om er det store tyske Telekom.

P.s.
Jeg har ofte fortalt andre om Usenet, men det er endnu
ikke lykkedes mig at forklare nogen hvordan de selv
sætter deres usenetserver op. Jeg giver dem gerne
adressen "http://usenet.dk/?", men det der med selv
sætte serveren op i OE eller lignende er altså svært at
forklare, når man ikke sidder hjemme hos og ved siden
af brugerens computer.

--
Herluf :·)

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 24-03-11 17:48

Den 19-03-2011 17:33, Peter Heide skrev:

> [...]
>
> Yes. Jeg kan jo bare skride hvis jeg ikke kan lide lugten i bageriet.
> Så findes der nogle andre forum om film , hvor der er en mere livlig

ha ha det skal du ikke lade dig slå ud af Dansk news er kun skyggen af
sig selv i forhold til for f.eks 10-12 år siden primært fordi styre
gruppen mener det skal holdes som status q
hvorfor der ikke kommer nyt blod til - men der er skam livlige grupper
her og der