Måske off topic
Fra : Mr. D

Dato : 19-03-11 15:06

.... men er der nogen der ved hvad det her er, og om man trygt kan tilmelde
sig?

http://satellite.gtrade.org/

Simon

Fra : Jesper Lund

Dato : 19-03-11 15:41

Mr. D wrote:

> ... men er der nogen der ved hvad det her er, og om man trygt kan
> tilmelde sig?
>
> http://satellite.gtrade.org/

Du betaler et hundrede kroner for links til nogle streaming sites (hvoraf
en del sikkert er ulovlige), andet er der formentlig ikke i det. Du kan
sikkert også finde disse links på anden måde (Google is your friend).
Kanaler som Al Jazeera bliver streamet på internettet.

Hvis der var tale om et produkt med aftaler med rettighedshaverne, kunne
det ikke udbydes for en engangsbetaling på et par hunderede kroner.

--
Jesper Lund

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-03-11 19:59

"Mr. D" <sigri@detiparantesenemail.dk> skrev i meddelelsen
> ... men er der nogen der ved hvad det her er, og om man trygt kan tilmelde
> sig?
>
> http://satellite.gtrade.org/
>
> Simon

Simon, undrer du dig ikke over at linket ikke fortæller noget om
kontakttelefonnummer eller fysisk adresse?. Du aner jo jo ikke hvem du
handler med. Almindelig fornuft burde da få alarmklokkerne til at ringe.
Undskyld, men det er jo ikke forbudt at tænke sig om. Undrer du dig slet
ikke over det.?

Nå, men det du skal betale for ser ud til at være "ingenting". Der står
tydeligt, at du kun får adgang til en database med en hulans masse link til
ganske almindelige gratis on-line tv-stationer. Disse stationerkan du dog
ogå selv finde, via en masse forskellige tilsvarende gratis databaser på
nettet.

Prøv f.eks. denne: http://www.sedirekte.dk/country/1
Klik på det land du ønsker og så er der link til tv-stationerne i det
pågældende land. Men der uhyrligt mange andre databaser, som kan det sammme.
Herefter kan du jop bare udvælge de tv-stationer.
du gerne vil se - så kan du lægge det direkte link ind under "Foretrukne
sider". Så har du en slags tv-mappe, som du hurtigt kan bruge.

Jeg har sel en "Foretrukne-gruppe" som hedder "Internet-tv" og undergrupper
for de enkelte lande.
Min undergruppe for "Skandinavien" inderholder nedenstående direkte link til
gratis tv-stationer i Skandinavien.

Det er sån set bare sån noget du kommer til at betale for. På den her måde
koster det bare gratis.

DR 1: http://www.dr.dk/tv/live#/DR1
DR2: http://www.dr.dk/tv/live#/DR2
DR K: http://www.dr.dk/tv/live#/DR
DR RAMASJANG: http://www.dr.dk/tv/live#/DR Ramasjang
DR UPPDATE: http://www.dr.dk/tv/live#/DR Update
TV FOLKETINGET: http://www.ft.dk/webTV/TV_kanalen_folketinget.aspx
TV 4 NYHETSKANALEN:
http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetskanalen?title=nyhetskanalen_live&videoid=774267
(Sverige)

Men altså, det burde være almindelig fornuft, at man aldrig handler med
nogen man ikke aner hvem er.

Hilsen Åge

Fra : Mr. D

Dato : 21-03-11 21:16

"Åge Halldorsson" skrev i meddelelsen

> Men altså, det burde være almindelig fornuft, at man aldrig handler med
> nogen man ikke aner hvem er.

Tak for svarene til jer begge. Specielt til dig Åge, for så succesfuldt at
imitere min far, som han kunne lyde tilbage i starten af halvfjerserne.

Jeg havde nok regnet ud, at den ikke var gangbar, men jeg undrede mig over,
at noget, der virkede så lyssky, eller i det mindste uldent, kunne få lov
til at reklamere i reklameblokken på facebook. Men der er nok ikke nogle
ordentlige kriterier eller sanktionsmuligheder der.

Simon

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-03-11 22:51

> [...]
> få lov til at reklamere i reklameblokken på facebook. Men der er nok ikke
> nogle ordentlige kriterier eller sanktionsmuligheder der.

Ja,men jeg tror da ikke der er noget ulovligt i det tilbud om tv, men det er
bare noget du selv kan skaffe gratis. Det er joi tilsyneladende bare en
samling links.

Jeg kunne f.eks. også have bed dig sende mig 199,00 kr. hvorefter jeg
sendte dig min linksamling med dansk tv. Men nu sendte jeg den jo til dig
gratis. hehe
......men du må da gerne sende penge alligevel, så skal jeg, som et
ekstra tilbud, sende dig DRs og TV2s logoer

Hilsen Åge

Fra : Mr. D

Dato : 22-03-11 07:05

> ......men du må da gerne sende penge alligevel, så skal jeg, som et
> ekstra tilbud, sende dig DRs og TV2s logoer
> Hilsen Åge

Jeg skal overveje det
simon

Fra : Vidal

Dato : 21-03-11 22:18

Den 19-03-2011 15:06, Mr. D skrev:
> ... men er der nogen der ved hvad det her er, og om man trygt kan tilmelde sig?
>
> http://satellite.gtrade.org/

Se evt:

http://www.binsearch.info/?q=sattelite+tv&max=100&adv_age=900&server=

http://satelliteultimate.com/?hop=wannachai

Og brug dit virus program, jeg tror ikke man umiddelbart
kan stole på Peter Parker.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 24-03-11 17:56

Den 19-03-2011 15:06, Mr. D skrev:
> ... men er der nogen der ved hvad det her er, og om man trygt kan
> tilmelde sig?
>
> http://satellite.gtrade.org/
>
> Simon
ja gratis er det ikke

Tilbudet (knap 350 kr )gælder kun i dag, den _24 . mart 2011_.

Du betaler kun engangsbeløb for livsvarigt medlemskab, der skal
aldrig betales noget ekstra og der er ingen abonnements omkostninger
forbundet.

det som jeg vil tro kan være problemet er at de går neden om og hjem før
eller sener

som en anden skriver så er alt det de deler ud af allerede på nettet -
men på den anden side hvis man kan slippe for at side og søge på det så
er det nok pengene værd