Hvilken mc. ville du vælge?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 18-03-11 10:47

En gang til august vinder jeg formentlig en motorcykel :) :

http://www.mctouringclub.dk/?id=15874&nyhed_id=28034&pageType=1

men jeg har lidt svært ved at bestemme mig for hvilken én jeg skal
vælge; foreløbig er jeg strandet ved Harleyen og Motto Guzzi'en :)

Hvilken én ville du vælge? :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Flimmer

Dato : 18-03-11 11:01

> [...]
>
> men jeg har lidt svært ved at bestemme mig for hvilken én jeg skal vælge;
> foreløbig er jeg strandet ved Harleyen og Motto Guzzi'en :)

Jeg ville nok vælge kongen af motorcykler DUCATI, der er ingen over og ingen
ved siden af dette mærke

Fra : Anders Majland

Dato : 18-03-11 12:48

> Jeg ville nok vælge kongen af motorcykler DUCATI, der er ingen over og
> ingen ved siden af dette mærke

Ja den vil se flot ud i stuen og skulle ud og luftes på dage med høj sol og
tørre veje.

Men til daglig brug ville jeg istedet vælge Honda CBF 1000 A eller Moto
Guzzi Norge 1200 GT 4V

Men jeg er ikke medlem så det må blive ved drømmene

--
/A - medlem af tenere.dk og dmc

Fra : Richard

Dato : 20-03-11 13:00

On 18 Mar., 11:01, "Flimmer" <Fli...@flimmervej.dk> wrote:

> Jeg ville nok v lge kongen af motorcykler DUCATI, der er ingen over og ingen
> ved siden af dette m rke

Muligvis, men FORAN kører Honda som bekendt, så jeg ville vælge en
Moto Guzzi Norge og håbe, den kan sælges dyrt nok til, at jeg så kan
købe en Crossrunner i stedet ,-)

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-03-11 21:39

Den 20-03-2011 20:00, Richard skrev:

> Muligvis, men FORAN kører Honda som bekendt, så jeg ville vælge en
> Moto Guzzi Norge og håbe, den kan sælges dyrt nok til, at jeg så kan
> købe en Crossrunner i stedet ,-)
>
> --

Crossrunner har jeg hørt bliver vanskeligt tilgængelig - noget med et
bette jordskælv, en pøs vand og sådan lidt forskelligt i det område
fabrikken er placeret :)

-.-.-.-.

Med hensyn til "kongen"
Det må sgu være fattigt samt anstrengende at leve et liv hvor man lader
sig forlede af mærke bavl og fanatisme :-/

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Richard

Dato : 22-03-11 14:09

On 20 Mar., 21:39, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:

> Crossrunner har jeg hørt bliver vanskeligt tilgængelig - noget med et
> bette jordskælv, en pøs vand og sådan lidt forskelligt i det område
> fabrikken er placeret :)

Ja, trist nok, men præmien bliver jo først udleveret til august

> Med hensyn til "kongen"
> Det må sgu være fattigt samt anstrengende at leve et liv hvor man lader
> sig forlede af mærke bavl og fanatisme :-/

Enig, heldigvis kan man da også blot vælge cykel efter egen smag,
ikke

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Christian Stidsen

Dato : 18-03-11 14:56

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> men jeg har lidt svært ved at bestemme mig for hvilken én jeg skal vælge;
> foreløbig er jeg strandet ved Harleyen og Motto Guzzi'en :)

Jeg er ked af at skuffe dig Hans, men jeg har allerede lagt billet ind på 1.
præmien - så du må nøjes med fire par solbriller

Jeg har lidt svært ved at bestemme mig faktisk.
Men, Harleyen, R6'eren eller Duken tror jeg kunne gøre sig godt ved siden af
Buell'en hjemme i garagen!
Harley'en fordi jeg egentlig på det sidste (Og efter 1? times ventetid hos
Caps i Valby) er begyndt at drømme lidt om den slags motorcykel.
R6'eren fordi jeg altid godt har kunnet tænke mig en racer - men lidt af
fornuft-mæssige årsager aldrig har købt den.
Duken fordi det vist kunne være en ganske sjov maskine at køre på

M.v.h.

Christian

Fra : Rene´

Dato : 18-03-11 09:37

Jeg snupper den der Kawa Z1000. Har prøvekørt den og den har et
forrygende bundtræk, god kørestilling og en behagelig gearkasse.
Og så har den indbygget fartbegrænser(nul kåbe).

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 18-03-11 23:05

Den 18-03-2011, skrev Christian Stidsen:
> Jeg er ked af at skuffe dig Hans,

Øv ;)

> men jeg har allerede lagt billet ind på 1.
> præmien - så du må nøjes med fire par solbriller

Hæ hæ :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Gammel Nok

Dato : 18-03-11 17:29

> [...]
>
> men jeg har lidt svært ved at bestemme mig for hvilken én jeg skal vælge;
> foreløbig er jeg strandet ved Harleyen og Motto Guzzi'en :)

Hvorfor bekymrer I jer om det , - jeg henter naturligvis Kavaen.

Hilsen Søren

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 18-03-11 22:20

Den 18-03-2011 10:46, Hans Paulin (6310) skrev:
> [...]
>
> men jeg har lidt svært ved at bestemme mig for hvilken én jeg skal
> vælge; foreløbig er jeg strandet ved Harleyen og Motto Guzzi'en :)

Jeg kan forstå der er flere der venter forgæves, men jeg skal gerne
uploade et billede af en kawa når registreringsattesten ligger trygt hos
mig.
Jeg afgter dog at smide 25k oven i, så der kan komme kåbe på, det hører
sig dog til på en ordentlig motorcykel :)

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Martin Sørensen

Dato : 18-03-11 22:21

> [...]
> men jeg har lidt svært ved at bestemme mig for hvilken én jeg skal
> vælge; foreløbig er jeg strandet ved Harleyen og Motto Guzzi'en :)

Ducatien helt sikkert. Guzzien er dog mest værd, så det vil måske give
mere mening at vælge den, sælge den og købe Ducatien og have nogle penge
tilovers.

Men jeg er slet ikke medlem, så jeg behøver ikke at bekymre mig om det.

--
Mvh. Martin

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 18-03-11 23:06

Martin Sørensen skrev den 18-03-2011:
> Guzzien er dog mest værd, så det vil måske give mere mening at vælge den,
> sælge den og købe

Harleyen, havde jeg overvejet ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : oz3bto

Dato : 19-03-11 04:06

> [...]
>
> men jeg har lidt svært ved at bestemme mig for hvilken én jeg skal vælge;
> foreløbig er jeg strandet ved Harleyen og Motto Guzzi'en :)

Dukatien eller KTM ... Dog lokker harleyen også men dur desværre ikke
heroppe på fjeld vejene