en gorilla midt i det hele
Fra : John

Dato : 17-03-11 17:07

Hej i gruppen.

En kammerat har lige været på noget kursus og fortalte de have set en lille
film hvor man skulle holde øje med nogle basketballspiller om hvor mange
gange de spillede bolden til hinanden. da lære afspillede klippet igen, hvor
de bare skulle se klippet, kom der en gorilla ind i billedet, som de ikke
havde opserveret første gang?? Er der mon en her som ved hvor man kan finde
det klip henne? aner ikke hvad jeg skal søge på...

Vh.
John

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-03-11 17:17

In news:4d8231b3$0$23763$14726298@news.sunsite.dk,
John <Grrr@hotmail.com> typed:
> [...]
> i billedet, som de ikke havde opserveret første gang?? Er der mon en
> her som ved hvor man kan finde det klip henne? aner ikke hvad jeg

Det kunne muligvis være denne video fra Youtube.:

http://www.youtube.com/watch?v=IGQmdoK_ZfY

--

Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Mr. D

Dato : 17-03-11 19:33

"Tove Krieger" skrev i meddelelsen

In news:4d8231b3$0$23763$14726298@news.sunsite.dk,
John <Grrr@hotmail.com> typed:
> Hej i gruppen.
>
> Det kunne muligvis være denne video fra Youtube.:
> http://www.youtube.com/watch?v=IGQmdoK_ZfY

Det er den, men den mister al kraft, når den ses på youtube. Det er kun i en
forsamling med en større skærm, hvor man får til opgave at tælle pasningerne
af bolden mellem de hvide spillere, den bliver god. Når først man har set
den på youtube, er man for altid berøvet muligheden for at opleve magien
simon